امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود Pixel Combat 5.3.3 – بازی اکشن “نـبـرد با زامـبـی ها” اندروید + مود

دانلود Pixel Combat 5.3.3 – بازی اکشن “نـبـرد با زامـبـی ها” اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 6.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:924 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 11
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

دانلود Pixel Combat 5.3.3 – بازی اکشن “نـبـرد با زامـبـی ها” اندروید + مود دانلود Pixel Combat 5.3.3 – بازی اکشن “نـبـرد با زامـبـی ها” اندروید + مود دانلود Pixel Combat 5.3.3 – بازی اکشن “نـبـرد با زامـبـی ها” اندروید + مود دانلود Pixel Combat 5.3.3 – بازی اکشن “نـبـرد با زامـبـی ها” اندروید + مود
دانلود Pixel Combat 5.3.3 – بازی اکشن “نـبـرد با زامـبـی ها” اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی نبرد با زامبی های چارخانه ای


Pixel Combat: Zombies Strike - نبرد با زامبی های چارخانه ای بازی سرگرم کننده و هیجان آور در سبک بازی های هیجانی از استودیو بازی سازی GS Games Studio برای اندروید است که بصورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. در بازی Pixel Combat شما دفاع را درون خانه نگاه می‌دارید، و باید در برابر یورش زامبی‌ها دوام بیاورید! در این بازی هدف شما این است تا جایی که ممکن است زنده بمانید و زامبی‌ها را از بین ببرید!

  

Pixel Combat Zombies Strike

 

در بازی جالب Pixel Combat شما خود را داخل خانه زندانی کرده اید و بسیاری از زامبی های تشنه به خون به سمت تان روانه شده اند! باید سعی کنید تا جایی که می توانید در برابر آن ها دوام بیاورید! از انواع و اقسام سلاح ها مثل تبر، چاقو، تپانچه، تیربار و تفنگ شکاری در برابر زامبی ها استفاده کنید و با تخته چوب هایی که به در و پنجره ها میکوبید مانع ورود آن ها به خانه شوید، جالب است نه!؟

زامبی ها انواع مختلفی دارند و بعضی از آنها بسیار قوی هستند، به قدری قوی که می توانند شما را در چشم به هم زدنی مثل ورق کاغذ پاره کنند ؛ پس باید با سرعت عمل بالای خود ان ها را سریعا از بین ببرید تا دست شان به شما نرسد! گیم پلی بازی به صورت اول شخص است و در ان شما به عنوان کاکتر اصلی به ایفای نقش می پردارید! اگر به دنبال یک بازی جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Pixel Combat نظرتان را جلب میکند.

بازی Pixel Combat: Zombies Strike تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند و ما در پرنده بازی ها جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 6 آبان 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
در نسخه مود بازی، پس از پشت سر گذاشتن مراحل آموزشی مقدار زیادی پول دریافت می کنید.

دانلود فایل نصبی اصلی XAPK بازی با لینک مستقیم - 430 مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود بازی با لینک مستقیم - 145 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل آریا کیانیآریا کیانی عزیز گفته:
    عالی این بازی 👌
    پاسخ : سلام آریا عزیز ، مرسی بابت دیدگاه ❤️🎮

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background