امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود Road of Kings 2.6.4 – بازی “افتخار پادشاهان” اندروید

 دانلود Road of Kings 2.6.4 – بازی “افتخار پادشاهان” اندروید

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 1
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

 دانلود Road of Kings 2.6.4 – بازی “افتخار پادشاهان” اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی Honor of Kings توسط استودیوی SkyDragon Games طراحی شده و به بازار عرضه گشته است. بازی افتخار پادشاهان نوعی بازی شبیه سازی می باشد که در ساخت آن از زندگی پادشاهان گذشته و امپراطوری ها الهام گرفته شده است. همچنین یکی دیگر از ویژگی های آن این است که با سبک استراتژیک و اکشن ترکیب شده و تفاوتی نسبی با دیگر بازی های شبیه سازی شده دارد.

  

    

• شاهزاده های زیبا را به حرم سرا قصر خود بیاورید!

در دنیای واقعی پادشاهان دارای روابط عاشقانه و زندگی پر زرق و برق هستند. از این رو به عنوان پادشاه یکی از قابلیت های بازی Honor of Kings داشتن شاهزاده خانم های زیبا و دست نیافتنی در قصر خود است. ایجاد روابط عاشقانه بین شما و هفت شاهزاده خانم زیبای موجود در بازی باعث می شود که اقتدار و محبوبیت شما افزایش یابد. شاهزاده خانم های پر زرق و برق موجود در بازی افتخار پادشاهان از کشورهای مختلف از جمله انگلستان، ژاپن، چین و مصر آمده اند. همانطور که در داستان زیبارویان پادشاهی های گذشته نیز گفته شده است، در این بازی نیز زمانی که شاهزاده ها شروع به رقصیدن می کنند، هیچ کس نمی تواند چشمان خود را از آن ها بردارد. 

 

قهرمانان خود را برای دفاع از کشور انتخاب کنید! 

از دیگر قابلیت های بازی جالب افتخار پادشاهان استخدام مجموعه ای از پرقدرت ترین قهرمانان افسانه ای می باشد. شما می توانید قهرمانان را بنا به سلیقه خود و با توجه به توانایی های متفاوت آن ها جمع آوری کنید. هر قهرمان یک مدل سه بعدی و منحصر به فرد دارد و به نحو احسن فرمان های شما را اجرا می کند. پس از انتخاب هر کدام از سربازان می توانید آن ها را به ماموریت های مختلفی بفرستید. شما می توانید میزان رضایت خود از نحوه انجام دستورات تان توسط آن ها را زیر نظر بگیرید. در صورتی که از عملکرد هر یک از سربازان راضی بودید، می توانید او را وارد لیست قهرمانان محبوب خود نمایید. 

 

در Honor of Kings میتوانید خانواده تشکیل دهید!

در بازی افتخار پادشاهان برای داشتن خانواده ای اصیل به فکر انجام اقدامات لازم و تربیت آنان باشید. ازدواج با یک شاهزاده خانم اصیل و داشتن یک خانواده چند نفره با انتخاب خود و چگونگی رفتار با آن ها، تجربه اداره خانواده را برای شما فراهم می سازد. شما می توانید با محبت، فرزندان خود را در بین افراد درخشان و لایقی که برای اداره قلمرو خود انتخاب کرده اید، بزرگ کنید و از آن ها در پرورش و یادگیری فنون مختلف به کودکان خود استفاده کنید. به منظور افزایش محبوبیت خود با همسایگان اتحاد داشته باشید. دشمنان خود را به دوست تبدیل کنید تا به میزان اقتدار شما افزوده شود. برای عرش خود تا آنجا که می توانید و قابلیت لازم را دارید بجنگید.

    

The Road of Kings is paved with neverending booty | Escher Girls

  

  

  

💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 250 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : (برای کاربران عضو سایت نیم بها محسوب میشود!)

دانلود فایل نصب بازی ( نصب اتوماتیک )

----------

لینک دانلود نسخه مــــود بازی - عرضه نشده

🔐 رمز و منبع بازی : www.darkroid.ir
📣 نکته: برای اندروید بالای 4.2

Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 26 آبان 1401 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل مرتضیمرتضی عزیز گفته:
    سالم گوشی من ویروس شناسیس میکنه چیکار کنم؟
    پاسخ : سلام مدل گوشیتون چیه ؟ 📱

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background