امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Dragons: Rise of Berk 1.81.5 – دانلود بازی اژدهایان: ظهور برک اندروید

Dragons: Rise of Berk 1.81.5 – دانلود بازی اژدهایان: ظهور برک اندروید

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 3
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

Dragons: Rise of Berk 1.81.5 – دانلود بازی اژدهایان: ظهور برک اندروید Dragons: Rise of Berk 1.81.5 – دانلود بازی اژدهایان: ظهور برک اندروید Dragons: Rise of Berk 1.81.5 – دانلود بازی اژدهایان: ظهور برک اندروید Dragons: Rise of Berk 1.81.5 – دانلود بازی اژدهایان: ظهور برک اندروید
Dragons: Rise of Berk 1.81.5 – دانلود بازی اژدهایان: ظهور برک اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی اژادر: ظهور برک


Dragons: Rise of Berk – اژادر: ظهور برک بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه ساز و اکشن از استودیوی بازیسازی Ludia Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. دهکده اختصاصی تان را بنا کرده و اژادر را برای محافظت از آن تربیت کنید! به جمع شخصیت های بازی همچون سکسکه، بی دندان و دیگران بپیوندید و از دهکده برک در برابر تهدید غریبه های مرموز محافظت کنید! یادتان باشد، این دهکده شماست که برای محافظت از آن باید از اژادر کمک بگیرید! برای دانلود بازی جذاب به باکس دانلود سایت پرنده بازی ها مراجعه فرمایید.

 

Dragons: Rise of Berk

  

اژدهایان: ظهور برک یک بازی شبیه سازی بسیار جذاب است که در آن باید پادشاهی خود را بسازید و از خود در برابر حملات دشمنان مرموز محافظت کنید. در این بای شما باید برک خود را بسازید و اژدهایان مورد علاقه خود را پرورش و تعلیم دهید. سرزمین های ناشناخته در دنیای وسیع وایکینگ را کاوش کنید. به متحدان خود ملحق شوید و از روستای خود در برابر غریبه های اسرار آمیزی که صلح را در برک تهدید می کند محافظت کنید. اژدهایان DreamWorks Dragons خود را با موفقیت آموزش دهید تا قدرت های جدیدی که به مراقبت کردن از آینده جزیره شما کمک می کند را نشان دهند. در اخر اینکه بازی Dragons: Rise of Berk توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا شده اند.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 7 بهمن 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
– بازی اینترنتی و آنلاین است
– دیتای بازی حدود 2000 مگابایت است که با خود گوشی دانلود میشود
– برای اجرای بدون مشکل بازی اگر برنامه تقلب در بازیها مثل لاکی پچر نصب دارید حذف کنید

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 107 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background