امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Zooba 4.36.0 – آپدیت جدید بازی اکشن جذاب و محبوب زوبا اندروید

Zooba 4.36.0 – آپدیت جدید بازی اکشن جذاب و محبوب زوبا اندروید
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 6.0
  • دسته: | | |
  • تعداد بازدید:813 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 46
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Zooba 4.36.0 – آپدیت جدید بازی اکشن جذاب و محبوب زوبا اندروید Zooba 4.36.0 – آپدیت جدید بازی اکشن جذاب و محبوب زوبا اندروید Zooba 4.36.0 – آپدیت جدید بازی اکشن جذاب و محبوب زوبا اندروید Zooba 4.36.0 – آپدیت جدید بازی اکشن جذاب و محبوب زوبا اندروید
Zooba 4.36.0 – آپدیت جدید بازی اکشن جذاب و محبوب زوبا اندروید
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی زوبا


Zooba – زوبا: نبردی برای همه یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده از استودیوی خلاق Wildlife Studios ایرلندی است که به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی تولید و منتشر کرده است. Zooba با ایده ای ساده و به شدت سرگرم کننده تولید شده است. ایده این بازی به نبردها و رقابت های آنلاین مربوط است که در آن شما باید در نقشه های مختلف و در نقش حیوانات یک جنگل به جنگ دیگر حیوانات بروید. برای دانلود این بازی جذاب همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید.

   

زوبا

  

چه کسی پادشاه باغ وحش خواهد بود؟ زوبا یک بازی مبارزه ای و تیراندازی جذاب برای گوشی های اندروید می باشد ، شما در این بازی باید حیوان مورد نظرتان را انتخاب نموده و در یک ماجراجویی و جنگ با مخالفان شرکت کنید. در این بازی شما میتوانید در نبردهای چند نفره و مالتی پلیر Battle Arena شرکت نمایید و بهترین امتیازات را در مبارزات کسب کنید تا بتوانید ستاره این باغ وحش شوید. شما باید به سمت دشمنان تان شلیک کرده و آنها را از بین ببرید. شما در این بازی شخصیت یک حیوان را برعهده دارید و با تفنگ باید با حیوانات دیگر شلیک کرده و آنها را نابود کنید. آیا شما برای چالش های مختلف آماده اید؟ فقط بهترین مبارز در این نبردها پیروز خواهد شد و به پادشاهی باغ وحش خواهد رسید.

بازی زوبا از نظر طراحی های گرافیکی عملکرد نسبتاً خوبی داشته است. این طراحی ها همگی سه بعدی هستند و گرافیک آن ها کارتونی شکل است. اگرچه این طراحی ها جزئیات خیلی زیادی ندارند، اما همین مسئله سبب شده تا گیم پلی بازی به مراتب روان و داینامیک باشد و بتوان بازی زوبا را حتی روی دستگاه های ضعیف تر نیز بدون مشکل اجرا کرد. با 5 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.1 از 5.0 ، بازی زوبا به صورت تست شده و رایگان آماده دانلود از پرنده بازی ها است.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 7 اردیبهشت 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 218 مگابایت

دانلود ویدیوی معرفی


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل حسامحسام عزیز گفته:
    سلام لطفا نسخه مود را هم آپدیت کنید ممنون
    پاسخ : سلام ، در صورت موجود بودن چشم ❤️🎮
  1. پروفایل حسنحسن عزیز گفته:
    عالیه ممنون از سایت خوبتون
    پاسخ : تشکر از همراهی شما ❤️🎮

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background