امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Rysen Dawn 1.36 – بازی شبیه سـازی گرافیکی “ظهور رایزن” اندروید + مود

Rysen Dawn 1.36 – بازی شبیه سـازی گرافیکی “ظهور رایزن” اندروید + مود

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 14
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

Rysen Dawn 1.36 – بازی شبیه سـازی گرافیکی “ظهور رایزن” اندروید + مود

Rysen Dawn – ظهور رایزن یک بازی خوش ساخت و جذاب در سبک شبیه سازی است که به شکل رایگان توسط استودیوی هندی R-USER Games منتشر شده است. بازی Rysen Dawn یک شبیه ساز خیلی جالب و حرفه ای از ورزش محبوب و دیدنی پارکور است. بازی ظهور رایزن با طراحی ها و مدل سازی های کاملاً سه بعدی ساخته شده و گیم پلی واقع گرایانه و فیزیک طبیعی حرکات در آن سبب شده تا بتوان این بازی را یکی از بهترین ها در این زمینه دانست.

 

 

  

سبک بازی پارکور برای همه عجیب به نظر نمی رسد و ما می توانیم یک استاد پارکور حرفه ای را هم در زندگی واقعی و هم در بازی ببینیم. با آمدن به پارکور رایسن، بازیکنان احساس یک استاد معروف Livestream را تجربه خواهند کرد که از مهارت های پارکور مالیخولیایی خود برای انتقال به همه استفاده می کند. شما در یک فضای بزرگ، مکان های جدید با موانع دشوار اجرا خواهید کرد. وظیفه شما پخش زنده با استفاده از مهارت های ماهرانه پارکور برای جلب توجه بیشتر مردم و افزایش فالوور در شبکه های اجتماعی است. شما از طریق Livestream کسب درآمد خواهید کرد و از آن پول برای تجهیز شخصیت برای حرفه ای تر شدن برای جلب توجه بیشتر افراد استفاده می کنید.

  

💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 33 - 168 - 262 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : دانلود رایگان است!
🔐 منبع بازی : فارسروید
📣 نکته: برای اندروید +5.1 

Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 10 دی 1401 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background