امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود Hustle Castle 1.75.3 – بازی استراتژی “قلعه رویایی“ اندروید + مود

دانلود Hustle Castle 1.75.3 – بازی استراتژی “قلعه رویایی“ اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازAndroid 5.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:230 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 1
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

دانلود Hustle Castle 1.75.3 – بازی استراتژی “قلعه رویایی“ اندروید + مود دانلود Hustle Castle 1.75.3 – بازی استراتژی “قلعه رویایی“ اندروید + مود دانلود Hustle Castle 1.75.3 – بازی استراتژی “قلعه رویایی“ اندروید + مود دانلود Hustle Castle 1.75.3 – بازی استراتژی “قلعه رویایی“ اندروید + مود
دانلود Hustle Castle 1.75.3 – بازی استراتژی “قلعه رویایی“ اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

Hustle Castle


Hustle Castle - پادشاه یک قلعه ی واقعی در قرون وسطایی شوید و حکمرانی کنید.افراد جدیدی را استخدام کنید ،وظایفی به آنها بدهید و مرد و زن را برای کارایی بهتر آموزش دهید. هنگام ساخت و ارتقاء قلعه ی خود مراقب دیگر بازینانی که به دنبال کسب ثروت برای توسعه قلعه ی خودشان هستند، باشید و از مردمتان محافظت کنید. برای دانلود این بازی جذاب همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید...

 

Hustle Castle

 

صحبت از Hustle Castle یکی از بهترین بازی های ساخته شده توسط شرکت My.com می باشد.جنگجویان خود را در زره های درخشان و عالی به سمت دشمنان خود برای کسب منابع بفرستید.نیروهای خود را آموزش نظامی بدهید و برای دفاع و شکست ارتش گراو (Grav) آماده کنید. در بازی باس (Boss) های زیادی وجود دارد که مهم ترین آنها (Abyss Lord) است. البته شکست دادن آنها کار آسانی نخواهد بود ! نیروهای خود را  به دهکده هایی که توسط دشمن دیرینه ی خود ،اشغال شده اند را پس بگیرید (این اتفاق هر روز در بازی رخ میدهد و نیروهای دشمن تعدادی از دهکده ها را میگیرند که برای آزاد کردن آنها باید نیرو بفرستید - حدود 10 دهکده)، همچنین بازی دارای سه نوع : جادوگر ، کماندار و شمشیرزن برای افراد نظامی می باشد.برای دفاع از قلعه که نیازمند ساخت ساختمانی می باشد و به مرور زمان که ارتقاء پیدا می کند میتوانید آیتم هایی برای دفاع بهتر از قلعه ی خود انتخاب کنید.همچنین میتوان از نیروهای دشمن به : غول ها ،اسکلت ها و اژدها ها اشاره کرد.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 14 شهریور 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
نسخه های جدید بازی هک نمی شود؛ در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه می شود [در زمینه مود سوال نفرمایید].

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 278 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background