امروز پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود Grim Soul 4.3.1 – بازی جذاب “بقاء در تاریکی” اندروید + مود

دانلود Grim Soul 4.3.1 – بازی جذاب “بقاء در تاریکی” اندروید + مود

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 1
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

دانلود Grim Soul 4.3.1 – بازی جذاب “بقاء در تاریکی” اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

Grim Soul: Dark Fantasy Survival بازی جدید با طراحی و ساخت بی نظیر در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی Kefir برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. در بازی گریم سول شما در نقش کارکتر اصلی در یک مکان تاریک و مرموز قرار میگیرید و برای زنده ماندن باید تلاش کنید. با استفاده از منابع برای خود سرپناهی بسازید، با ساخت سلاح از جان خود در مقابل هیولاها محافظت کنید و برای زنده ماندن تلاش کنید!برای دانبود این بازی همراه پرنده بازی ها باشید...

 

  

بازی Grim Soul Dark Fantasy Survival ترس ، تاریکی و وحشت امپراطوری قرون وسطی را فرا گرفته است. ساکنان به زامبی و ارواح سرگردان مبدل شدند شما در چنین مکانی تاریک، سرد و مرموز گرفتار شده اید. با استفاده از ابزار و وسایلی که در اختیار دارید نسبت به ساخت سرپناه برای خود اقدام نمایید. برای حفظ جان خود از شر ارواح و هیولاها باید نهایت سعی و کوشش خود را بکار ببرید. برای خود سلاح و زره بسازید. در اطراف محل زندگی خود تله های مختلف کار بگذارید. با شکار در طبیعت برای خود غذا تهیه و ذخیره کنید. به یک قبیله بپیوندید تا بتوانید در این جهان بی رحم و قرون وسطایی زنده بمانید.به جستجوی کتیبه ها بپردازید تا راز این امپراطوری نفرین شده را پیدا و به کلید رهایی از آن دست بیابید.برای تقویت خود از هیچ کاری فروگذاری نکنید. اقدام به جستجو و کشف آیتم های جدید و مخفی نمایید. آری برای بقا باید سخت تلاش کنید. برای دانلود این بازی جذاب به باکس دانلود پرنده بازی ها مراجعه فرمایید.

ویژگی نسخه مود : مود منو ( با کلیک روی لوگو، منو مود باز میشود که قابلیت ها تقلب فراوانی دارد که با فعال کردن آن میتوانید مود فعال کنید! ) 

نکته: برای اینکه هنگام اجرای بازی با خطای payments unavailable روبرو نشوید، بعد از نصب بازی، بازی را در گوگل پلی پیدا کنید و روی open بزنید و از بازی لذت ببرید

 

 

   

  

  

💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 193 - 490 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : (برای کاربران عضو سایت نیم بها محسوب میشود!)
🔐 رمز و منبع بازی : www.darkroid.ir
📣 نکته: برای اندروید + 4.4+

Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 25 آبان 1401 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background