امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Unsolved 2.12.13.0 – دانلود بازی ماجراجویانه کارآگاهی حل نشده اندروید + مود

Unsolved 2.12.13.0 – دانلود بازی ماجراجویانه کارآگاهی حل نشده اندروید + مود

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 37
  • رای دهنده‌ها: 8

اسکرین شات ها

Unsolved 2.12.13.0 – دانلود بازی ماجراجویانه کارآگاهی حل نشده اندروید + مود Unsolved 2.12.13.0 – دانلود بازی ماجراجویانه کارآگاهی حل نشده اندروید + مود Unsolved 2.12.13.0 – دانلود بازی ماجراجویانه کارآگاهی حل نشده اندروید + مود Unsolved 2.12.13.0 – دانلود بازی ماجراجویانه کارآگاهی حل نشده اندروید + مود
Unsolved 2.12.13.0 – دانلود بازی ماجراجویانه کارآگاهی حل نشده اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی حل نشده


Unsolved یک بازی جذاب و شگفت انگیز از استودیو بازی سازی Artifex Mundi می باشد. در این بازی شما در نقش یک کارآگاه هستید. با ورود به بازی می توانید یک ماجراجویی را برای خودتان انتخاب کنید و وارد روند داستانی بازی شوید. پس از انتخاب ماجراجویی تان،‌ یک بخش آموزشی کوتاه به شما کمک می کند که بتوانید تمام عملکرد های بازی را یاد بگیرید. شما به عنوان یک کارگاه باید حرفه ای عمل کنید و نکته سنج باشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

  

Unsolved

  

در بازی Unsolved به یک کارآگاه واقعی تبدیل شوید و تحقیقات کاملی را انجام دهید. ماجراجویی هیجان انگیز را در انبوهی از داستان های نفس گیر آغاز کنید. پرس و جو را شروع کنید، شواهد را بسنجید، و تعداد زیادی از پازل های استثنایی را حل کنید. این عنوان که گیم پلی ماجراجویی دارد، بازیکنان را در صحنه های مختلف با ویژگی های متنوع به چالش خواهد کشید. شاید مجبور شوید در بازی Unsolved در میان یک صحنه پر از اشیاء به دنبال گزینه هایی باشید که راز یک قتل بزرگ را بر ملا می کند و یا شاید مجبور شوید تا با افراد مختلف هم کلام شده و راز یک دزدی را بر ملا کنید. تحقیقات کارآگاهی را انجام دهید. پرونده های جنایی را حل کنید یا اسرار باستانی را کشف نمایید. بازی به شکلی است که، ذهن شما را در معماهای سخت به چالش بکشد.


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 13 فروردین 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 167 مگابایت (برای سرعت بالا با VPN دانلود کنید)

نسخه مود بزودی عرضه خواهد شد...


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل NazaninNazanin عزیز گفته:
    نسخه جدید که به عنوان فایل اصلی بازی هم هست اپدیت نیست
    پاسخ : عرض ادب ، نسخه بروز شده قرار گرفت! 🎮🌹
  1. پروفایل NazaninNazanin عزیز گفته:
    فایل مود شده موجود نیست لطفا بررسی کنید
    پاسخ : عرض ادب ؛ نسخه مود بسیار قدیمی بود به همین دلیل حذف شد! در صورت انتشار نسخه جدید در سایت قرار خواهد گرفت. 🎮🌹
  1. پروفایل sahar sahar عزیز گفته:
    سلام من یک هفته اس دارم برای دانلود مود بازی به سایت نگاه میکنم اصلا لینک دانلودی نیس
    پاسخ : عرض ادب و تشکر از اطلاع رسانی شما مشکل رفع و لینک دانلود نسخه اصلی و مود اضافه شد ؛ متاسفانه به دلایل مشکل فنی لینک ها و تصاویر مطالب مربوط به تاریخ شهریور 1402 و قبل آن از باکس دانلود حذف یا به داخل متن توضیحات منتقل شدن. چون تعداد بازی ها بالاست فقط با ارسال گزارش از طریق دیدگاه ها بلافاصله پست آپدیت و مشکل رفع میشه. اگر پست دیگه ای مشکل داشت اطلاع بدین در کمترین زمان ممکن مشکل رفع خواهد شد. تشکر از همراهی شما 🎮🌹

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background