امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Vikingard 2.0.20.62709858 – دانلود بازی استراتژی آنلاین وایکینگارد اندروید

Vikingard 2.0.20.62709858 – دانلود بازی استراتژی آنلاین وایکینگارد اندروید
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 7.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:1003 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 46
  • رای دهنده‌ها: 2

اسکرین شات ها

Vikingard 2.0.20.62709858 – دانلود بازی استراتژی آنلاین وایکینگارد اندروید Vikingard 2.0.20.62709858 – دانلود بازی استراتژی آنلاین وایکینگارد اندروید Vikingard 2.0.20.62709858 – دانلود بازی استراتژی آنلاین وایکینگارد اندروید Vikingard 2.0.20.62709858 – دانلود بازی استراتژی آنلاین وایکینگارد اندروید
Vikingard 2.0.20.62709858 – دانلود بازی استراتژی آنلاین وایکینگارد اندروید
دانلود موزیک با بــرد موزیک

بازی وایکینگارد


Vikingard – وایکینگارد بازی رسمی سریال معروف Vikings شبکه Netflix است که در قالب یک عنوان استراتژیکی و نقش آفرینی از دسته بازی های Casual برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. مسئولیت ساخت، توسعه و انتشار این بازی بر عهده کمپانی چندملیتی Netease Games Global بوده است و برای ساخت آن بیشتر از دو سال زمان صرف شده است. در ادامه با وبسایت پرنده بازی ها همراه باشید تا بیشتر با ویژگی های کلی این بازی آشنا شوید.

    

وایکینگارد

   

رهبری خود را برای رسیدن به افتخار نشان دهید! زمین را باز پس بگیرید، محصولات را پرورش دهید، بر آزمایش ها نظارت کنید، و با جنگجویان به سبک وایکینگ واقعی نزاع کنید! VIKINGARD با شخصیت‌های کاملاً توسعه‌یافته، داستان‌های جذاب و گیم‌پلی‌های پویا که همزمان هیجان‌انگیز و معمولی هستند، بازی‌ای است که هیچ اسکاندیناوی واقعی نباید آن را از دست بدهد.

بازی Vikingard یک بازی Crossover از سریال وایکینگ ها است که اتفاقات اصلی این سریال را در قالب یک بازی ارائه کرده است. شما در این بازی در نقش شخصیت های اصلی این سریال از جمله Lagertha, Rollo, Floki و از همه مهمتر Ragnar در دنیای وایکینگ ها ماجراجویی های حماسی را تجربه خواهید کرد. در طول بازی Vikingard شما وظایف و مأموریت های متعددی دارید که از جمله مهمترین آن ها می توان به تصرف سرزمین های دیگر، غارت قبیله های رقیب، توسعه و گسترش سرزمین های تحت مالکیت و … است. در این بازی صدها نیروی مختلف وجود دارند که می توانید با به خدمت گیری آن ها ارتش خود را قدرتمند کنید.

همچنین می توانید از شخصیت های محبوب و معروف وایکینگ ها فرماندهان مختلفی برای ارتش های خود انتخاب کنید. Vikingard با جزئیات گرافیکی بسیار عالی طراحی شده و مدل سازی های شخصیت ها و جزئیات محیطی در حد بازی های کنسولی هستند و به همین خاطر بازی وایکینگارد یک بازی حجیم و سنگین است که نصب کردن آن روی دستگاه های میان رده و ضعیف توصیه نمی شود. همین حالا می توانید آخرین نسخه این بازی را از وبسایت پرنده بازی ها دانلود کنید و ارتش وایکینگ های خود را بسازید و برای افتخار بجنگید! برای آشنایی بیشتر با سبک و سیاق Vikingard می توانید  یا تصاویر اسکرین شات آن را ببینید و سپس از بخش دانلودباکس پرنده بازی ها اقدام به دریافت فایل نصبی بازی کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود
دانلود موزیک با بــرد موزیک

این مطلب آخرین با در 25 فروردین 1403 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)


:: نکات تکمیلی
بازی Vikingard به صورت آنلاین بوده و امکان اجرای آن به شکل آفلاین وجود ندارد.
سرورهای بازی توسط آی پی های ایرانی در دسترس هستند. اما در صورتی که موفق به اجرای صحیح بازی نشدید باید ابتدا آی پی خود را تغییر دهید.
به جز دیتای یکپارچه عرضه شده همراه با فایل نصبی، دیتاهای جانبی دیگری هم از داخل بازی دریافت خواهند شد.
Vikingard به هیچ وجه مود یا هک نمی شود.

دانلود فایل نصبی اصلی XAPK بازی با لینک مستقیم - 2096 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل کیانکیان عزیز گفته:
    لطفا مودش رو هم بزارید ممنون
    پاسخ : سلام متاسفانه Vikingard به هیچ وجه مود یا هک نمی شود
  1. پروفایل نفسنفس عزیز گفته:
    عالیهه‍هههه
    پاسخ : مرسی از همراهیت نفس عزیز ❤️🎮

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background