امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Kung Fu Karate 2.0.37 – بازی اکشن مبارزه ای “نبرد مبارزان” اندروید + مود

Kung Fu Karate 2.0.37 – بازی اکشن مبارزه ای “نبرد مبارزان” اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 7.0
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:405 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 14
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

Kung Fu Karate 2.0.37 – بازی اکشن مبارزه ای “نبرد مبارزان” اندروید + مود Kung Fu Karate 2.0.37 – بازی اکشن مبارزه ای “نبرد مبارزان” اندروید + مود Kung Fu Karate 2.0.37 – بازی اکشن مبارزه ای “نبرد مبارزان” اندروید + مود Kung Fu Karate 2.0.37 – بازی اکشن مبارزه ای “نبرد مبارزان” اندروید + مود
Kung Fu Karate 2.0.37 – بازی اکشن مبارزه ای “نبرد مبارزان” اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

بازی نبرد مبارزان


Kung Fu Karate – نبرد مبارزان که با نام های Clash of Fighters و Kung fu street fighting hero نیز شناخته می شود بازی دیگری از استودیوی پاکستانی Game Finale است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی به انتشار رسیده است. این استودیوی مستقل تا به امروز بازی های متنوع زیادی منتشر کرده اما همچنان ناشناس و نوپا محسوب می شود. در این مطلب از وبسایت پرنده بازی ها یک بازی زیبا و خوش ساخت دیگر از این استودیوی بی نام و نشان را برای شما عزیزان آماده سازی کرده ایم و آن را خدمت شما عزیزان معرفی می نماییم.

  

  

بازی Kung Fu Karate Fighting Games ترکیبی از شخصیت های معروف این دو فرانچایز است اما سازنده بازی به خاطر مسائل کپی رایت ترجیح داده که فقط ظاهر شخصیت ها را به صورت صفر تا صد از روی شخصیت های این دو بازی کپی برداری کند و از انتخاب اسم های آن ها اجتناب کند. البته باید گفت که سازنده بازی برای انتخاب اسامی این شخصیت ها نیز از اسامی نزدیک و شبیه به اسامی اورجینال استفاده کرده است. شما در این بازی می توانید شخصیت های مبارز مختلفی را انتخاب کرده و نیروهای هرکدام را ارتقاء دهید. شما این امکان را دارید تا در نبردهای گوناگون شرکت کنید. بازی دارای بخش های متنوعی مثل Career , Arcade و … است. الگوبرداری های بازی به همین جا ختم نمی شود. شما بعد از شکست دادن هر رقیب می توانید درست مثل سری بازی های MK کار حریف خود را به اشکال مختلف به پایان برسانید. برای مثال می توانید آن ها را Fatality کرده و یا با قابلیت های دیگر مثل Bability , Friendship و Animality شکست دهید.

اگر بخواهیم به طراحی های گرافیکی بازی نظر بدهیم باید بگوئیم که بازی Kung Fu Karate Fighting Games ساختار خوبی در این بخش دارد. مدل سازی های سه بعدی و جزئیات خوب گرافیکی نسبت به حجم مناسب از جمله مزایای بازی هستند. گیم پلی بازی هم به نوبه خود قابل تحسین است. شما در این بازی می توانید با کمک دکمه های مجازی گوناگون حریف های خود را با کومبوهای دیدنی و ضربات مشت و لگد ناک اوت کنید. هر شخصیت ویژگی های مخصوص به خود را دارد و هرکدام از آن ها یک نیروی ویژه به نام Rage یا خشم دارند. در کل می توان گفت که بازی Kung Fu Karate Fighting Games به نوبه خود و اگر بحث تقلید آن را در نظر نگیریم، یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده


Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 2 دی 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی APK بازی با لینک مستقیم - 86 مگابایت

دانلود فایل نصبی اصلی XAPK بازی با لینک مستقیم - 109 مگابایت / آپدیت 2 دی

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 71 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

  1. پروفایل پارسا رجب زاده پارسا رجب زاده عزیز گفته:
    عالیه ❤️
    پاسخ : سلام پارسای عزیز مرسی از همراهیت 🎮🌲

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background