امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

بازی نینجا قهرمان با لباس قورباغه ای + مود (Rope Frog Ninja Hero 1.9.4)

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 3
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

بازی نینجا قهرمان با لباس قورباغه ای + مود  (Rope Frog Ninja Hero 1.9.4)
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

Rope Frog Ninja Hero Car Vegas نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Assassin Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Rope Frog Ninja Hero Car Vegas اولین بازی استودیو بازی سازی Assassin Games در مارکت اندروید است که توانسته بیش از 50.000.000 بار توسط گیمر ها از سراسر جهان دانلود شود و رکورد بی نظیری را برای این استودیو بازی سازی تازه وارد به ثبت برساند. همراه پرنده بازی ها باشید...

 

 

در بازی Rope Frog Ninja Hero Car Vegas شما می توانید با استفاده از اشعه لیزری قرمزی که از چشم تان ساطع می شود تمام دشمنان تان را هدف بگیرید و آنها را نابود کنید. همچنین با استفاده از طناب و دست های چسبنده تان می توانید به بلند ترین نقاط شهر و بالای ساختمان ها و آسمان خراش ها بروید و فعالیت های شهر را به کلی زیر نظر بگیرید. همچنین، این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید ماشین های جنگی، تانک، ماشین پلیس، هلیکوپتر، هواپیما، قایق، موتور، دوچررخه، و … را هم بدزدید و از آنها هم استفاده کنید. علاوه بر تمام این موارد، می توانید به فروشگاه بازی مراجعه کنید و توانایی ها و ویژگی های دیگر ابر قهرمانی را خریداری کنید و به یک ابر قهرمان شکست ناپذیر و همه فن حریف تبدیل شوید. در مجموع، باید گفت در حالی که ایده این بازی به وضوح از مجموعه بازی های Spider Man و چند بازی ابر قهرمانی دیگر الهام گرفته شده است، در عین حال Rope Frog Ninja Hero Car Vegas  یک بازی جدید است و تازگی دارد. گیم پلی بازی بسیار ساده،‌ اما جذاب و لذت بخش است. ماموریت های زیادی در بازی وجود دارد که هر کدام از آنها چالش های خاص خودشان را دارند و سرگرم کننده هستند. فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری جهان بازی، لوکیشن ها، و کاراکتر ها، به بهترین نحو ممکن انجام شده است. انیمیشن ها و افکت ها هم فوق العاده هستند و در بازی شاهد صحنه های اکشن جالبی خواهید بود. صداگذاری ها هم عالی کار شده اند و در نوع خودشان کم نظیر هستند. کنترل ها بسیار ساده و کاملاً‌ ریسپانسیو هستند و پرفورمنس بدون نقص بازی باعث می‌ شود تا تقریباً در اکثر دستگاه های موبایلی مشکلی برای بازی کردن وجود نداشته باشد و تجربه رضایتبخشی داشته باشید. Rope Frog Ninja Hero Car Vegas توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم پرنده باز ی ها قصد دارد آن را در دو نسخه اصلی و نسخه مود شده بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی محبوب و پرطرفدار را که قبلاً‌ توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

 

 

💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 166 - 141 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : (برای کاربران عضو سایت نیم بها محسوب میشود!)
🔐 رمز و منبع بازی : فارسروید
📣 نکته: برای اندروید +5

Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 2 آبان 1401 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background