امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 1
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر – نسخه Early-Access دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر – نسخه Early-Access دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر – نسخه Early-Access دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر – نسخه Early-Access
دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

WARNO


بازی کامپیوتر WARNO در سبک اکشن ، شبیه ساز و استراتژیک محصولی از Eugen Systems می باشد و امکان بازی به صورت تک نفره و چننفره و آنلاین را دارد . آیا برای فرمان دادن آماده اید؟ در یک بازی استراتژیک real-time ، گسترده و با دقت تحقیق شده در زمان جنگ سرد همواه شوید.

  

  

دو سال از سرنگونی گورباچف ​​در یک کودتا توسط کمونیست های تندرو می گذرد و اکنون، در روزهای تاریک تابستان 1989، سرانجام جنگ سرد داغ شده است. ارتش های ناتو و Warsaw Pact در آلمان تقسیم شده پرتنش، مستقر شده اند. درگیری قریب الوقوع است. تنها چیزی که باقی می ماند این است که منتظر دستور هشدار اجتناب ناپذیر باشید که همه چیز را آغاز می کند. جنگ در راه است …

دستور هشدار به شما این امکان را می دهد که گروه نبرد سفارشی شده خود را فرماندهی کنید و صدها واحد دوران جنگ سرد را به پیروزی در میدان های نبرد پویا و تاکتیکی هدایت کنید. بین اسلحه خانه های ناتو یا پیمان ورشو یکی را انتخاب کنید و در بسیاری از حالت های انفرادی و آنلاین با هوش مصنوعی یا دشمنان انسانی چالش برانگیز در نبردهای عظیم 10 در 10 مبارزه کنید. استعداد خود را به عنوان یک فرمانده استراتژیک در کمپین‌های turn-based ارتش نشان دهید .  WARNO جنگ جهانی سوم ویرانگر و تکنولوژیک در اروپای غربی را به تصویر می‌کشد.


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background