امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود بازی They Always Run برای کامپیوتر

دانلود بازی They Always Run برای کامپیوتر

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 1
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

دانلود بازی They Always Run برای کامپیوتر
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

They Always Run v1.0.13.892 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های 2 بعدی پلتفرمر، هکس اند اسلش، اکشن، ماجرایی و علمی تخیلی می باشد که در سال 2022 توسط Alawar Premium ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، شما به عنوان شخصیتی با نام آیدن (Aiden) ایفای نقش خواهید کرد. یک موجود جهش‌یافته با سه دست که برای به دست آوردن خطرناک‌ترین جوایز در کهکشان تلاش می‌کند. این بازی یک عنوان جذاب برای علاقه‌مندا نبه سبک پلتفرمر و 2 بعدی با محتوای فضایی است که شما در آن می‌توانید به سفرهای فضایی پرداخته و با دشمنان مختلف رو در رو شوید و آن‌ها را در سبک و سیاق خاص خود از بین ببرید.

با پایان کار امپراتوری، ساکنین کهکشان غرق در اجرای انواع جنایات بوده‌اند. در این بین، توطئه‌ای بزرگ در کهکشان در حال گسترش است و شما به عنوان شخصیت اصلی بازی، نقش مهمی را در تعیین سرنوشت بر عهده دارید. شما در این بازی به عنوان یک شخصیت غیرواقعی با 3 دست ایفای نقش خواهید کرد و از دست سوم خود می‌توانید برای انجام حملات و پرتاب‌های هدفمند، دستکاری محیط و از بین بردن موانع و نابودی دشمنان استفاده کنید. شما در بازی باید جنایتکاران را در گوشه و کنار کهکشان شکار کرده و با ارتقای تجهیزات خود توانایی‌های جدید به دست آورده و هر آنچه در مسیر دارید را از بین ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی They Always Run را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت پرنده بازیها دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی :

 

They Always Run1 300x169 - دانلود بازی They Always Run v1.0.13.892 برای PC They Always Run2 300x169 - دانلود بازی They Always Run v1.0.13.892 برای PC

They Always Run4 300x169 - دانلود بازی They Always Run v1.0.13.892 برای PC They Always Run3 300x169 - دانلود بازی They Always Run v1.0.13.892 برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i5 or equvalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 or equvalent
DirectX: Version 11

:: باکس دانلود پرنده بازیها
لینک دانلود: (حجم : 2.97 گیگابایت)


رمز فایل و منبع: www.yasdl.com (پسورد تایپ شود)

توضیحات: لطفا حداقل سیستم مورد نیاز را قبل دانلود مطالعه کنید !

آخرین کلام: دانلود این بازی از سایت پرنده بازی ها با حجم نیم بها حساب میشود .

Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 6 مهر 1401 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background