امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود بازی Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome برای PC

دانلود بازی Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome برای PC

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 1
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

دانلود بازی Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome برای PC
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و ایندی می باشد که در سال 2021 توسط FX Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این مطلب از سایت پرنده بازیها ، با معرفی یکی از عناوین محبوب و پرطرفدار در دنیا در خدمت شما عزیزان هستیم که نسخه‌های قبلی آن، با استقبال چشم‌گیری از سمت گیمرها مواجه بوده است. در این بازی، پلیر می‌تواند شاهد نقش‌آفرینی قهرمانان واقعی باستانی و روایات جنگی عصر هریک از آن‌ها باشد. شما انتخاب فرمانده نظامی خود، می‌توانید یک گروه بزرگ تحت فرماندهی خود را مدیریت و در ابعاد بزرگ با دیگر سرزمین‌ها وارد نبرد شوید.

خط داستان بازی، بر مبنای روایات و حقایق تاریخی به تصویر کشیده می‌شود. در واقع تمام سناریوها و شخصیت‌ها به مانند تاریخ روایت شده و شما می‌توانید جنبه‌هایی واقع‌گرایانه از نبرد و تنش در میان سرزمین‌های مختلف را تجربه کنید. شما در این بازی می‌توانید قدرت نظامی دلخواه خود را انتخاب و ارتش باستانی مورد علاقه خودتان را فرماندهی کنید. بریتانیا، آلمان و دیگر قدرت‌های مختلف در سراسر دنیا طی بازه‌های زمانی مختلف تاریخ برای شما قابل انتخاب هستند و شما می‌توانید گوشه‌ای از تاریخ واقعی هریک از این سرزمین‌ها را به شکلی واقع‌گرایانه تجربه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت پرنده بازیها دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome 1 300x169 - دانلود بازی Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome برای PC Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome 2 300x169 - دانلود بازی Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome برای PC

Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome 4 300x169 - دانلود بازی Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome برای PC Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome 3 300x169 - دانلود بازی Imperivm RTC HD Edition Great Battles of Rome برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1280×800 or higher
Network: Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1360×768 or higher / 1920×1080
Network: Broadband Internet connection

:: دانلود رایگان از سایت پرنده بازیها
لینک دانلود: 
رمز فایل: www.yasdl.com 

منبع مطلب: www.yasdl.com 

توضیحات: توضیحات ندارد !

آخرین کلام: دانلود این بازی از سایت پرنده بازی ها با حجم نیم بها حساب میشود

Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 4 مهر 1401 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background