پرنده بازی ها » بازی اندروید » معمایی و فکری » Merge Mayor 4.8.540 – دانلود بازی شبیه‌ سازی شهردار ترکیب و ادغام + مود

Merge Mayor 4.8.540 – دانلود بازی شبیه‌ سازی شهردار ترکیب و ادغام + مود

اندروید 6.0 بازی اندرویدمعمایی و فکری 15 تیر 1403 17 بازدید 0 دیدگاه

Merge Mayor 4.8.540 – دانلود بازی شبیه‌ سازی شهردار ترکیب و ادغام + مود

بازی شهردار ترکیب و ادغام

Merge Mayor – Match Puzzle – شهردار ترکیب و ادغام یک بازی جالب و سرگرم کننده از استودیوی آلمانی StarBerry Games است که به شکل رایگان توسعه یافته و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی در سبک شبیه سازی (Simulation) طراحی شده و المان هایی از بازی های استراتژیکی و مدیریتی هم در آن دیده می شود. همچنین وجود عناصر جالب دیگری از سبک های تفننی، کلیکر و حتی پازلی از نوع جورچین هم در این عنوان به کار برده شده و به همین خاطر باید گفت که بازی Merge Mayor – Match Puzzle به نوبه خود یک بازی چندمنظوره و خوش ساخت است. بازی شهردار ترکیب و ادغام دومین بازی رسمی این استودیوی نوپا است.

  

Merge Mayor

  

شما در این بازی باید با حل معماها و پازل های مختلف و متنوع رازهای مختلف و متنوعی را شکف کنید و به دنبال فراهم کردن امکانات برای مردم باشید . حالت های مختلف و متنوعی برای بازی با مینی گیم های سرگرم کننده ای طراحی شد . طیف گسترده ای از مراحل و ماموریت های جذاب و سرگرم کننده ای برای بازی طراحی شد . طیف گسترده ای از کارکترهای مختلف و متنوعی با مدلسازی و جزئیات حیرت آوری با مدلسازی و جزئیات حیرت آوری طراحی شد . آیتم های مختلف و متنوعی را با یکدیگر ترکیب کنید کنید تا بتوانید ساختمان های مختلف و متنوعی را در سطح شهر احداث کنید . قابلیت شخصی سازی های مختلف و متنوعی در بازی وجود دارد که جذابیت بازی را دوچندان خواهد کرد .

رابط کاربری بازی به زیبایی طراحی شد . کنترل و یادگیری بازی آسان و راحت هست . افکت های صوتی زیبا و جذابی برای بازی تهیه شد . نقشه بازی به شکل بزرگ و وسیعی با فضاها و محیط های مختلف و متنوعی با مدلسازی و جزئیات حیرت آوری طراحی شد . طیف گسترده ای از معماها و پازل های مختلف و متنوعی را باید حل کنید تا بتوانید به سطح های بالاتر راه پیدا کنید . طیف گسترده ای از سطح های مختلف و متنوعی از آسان تا سخت به شکل معما و پازل طراحی شد که جذابیت بازی را دوچندان خواهد کرد . گرافیک بازی شهردار ترکیب و ادغام یا همان Merge Mayor – Match Puzzle به شکل HD حیرت آوری همراه با جلوه های صوتی هیجان انگیزی و گیم پلی اعتیادآور و سرگرم کننده ای طراحی شد .

Merge Mayor 4.8.540 – دانلود بازی شبیه‌ سازی شهردار ترکیب و ادغام + مود Merge Mayor 4.8.540 – دانلود بازی شبیه‌ سازی شهردار ترکیب و ادغام + مود Merge Mayor 4.8.540 – دانلود بازی شبیه‌ سازی شهردار ترکیب و ادغام + مود Merge Mayor 4.8.540 – دانلود بازی شبیه‌ سازی شهردار ترکیب و ادغام + مود
نکات تکمیلی

این پست در 15 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

راهنمای نصب و اجرا

پرنده بازی ها در صفحه ای جداگانه به صورت تصویری و دقیق ؛ آموزش نصب بازی های با فرمت xapk همچنین لینک دانلود برنامه رابط را آماده کرده است. برای ورود روی لینک زیر کلیک فرمایید...

آموزش نصب بازی با فرمت xapk

2 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]