پرنده بازی ها » بازی اندروید » امتیازی » معمایی و فکری » اپلیکیشن ها » سرگرمی » Plato 4.4.6 – دانلود بازی پلاتو : شبکه اجتماعی بازی‌های گروهی آنلاین اندروید

Plato 4.4.6 – دانلود بازی پلاتو : شبکه اجتماعی بازی‌های گروهی آنلاین اندروید

اندروید 6.0 بازی اندرویدامتیازیمعمایی و فکریاپلیکیشن هاسرگرمی 15 تیر 1403 18 بازدید 0 دیدگاه

Plato 4.4.6 – دانلود بازی پلاتو : شبکه اجتماعی بازی‌های گروهی آنلاین اندروید

بازی پلاتو (افلاطون)

Plato – Games & Group Chats – پلاتو: بازی ها و چت های گروهی نام یک برنامه اندرویدی به عنوان شبکه بازی و سرگرمی می باشد که قابلیت ایجاد گروه های 100 نفره را دارا می باشد. در برنامه پلاتو می توانید گروه بسازید و با دعوت دوستان خود، به مسابقه و بازی های هیجانی بپردازید. پس از دانلود اپلیکیشن پلاتو شما به بیش از 30 بازی گروهی دسترسی خواهید داشت و همچنین می توانید در گروه های مختلف Join شوید و با دیگران مسابقه دهید. برای فعالیت در بازی پلاتو هیچ نیازی به عضویت با ایمیل وشماره تماس نمی باشد. به گفته این شرکت بازی ساز هیچکدام از پیام های گروه ها پس از ارسال برروی سرورها ذخیره نخواهد شد. این برنامه دارای نوتیفیکیشن های دقیق می باشد که شما هیچ رقابتی را از دست نخواهید داد. در ادامه با دانلود بازی گروهی پلاتو در خدمت شما هستیم.

  

Plato

  

Plato – Games & Group Chats – مجموعه بازیهای آنلاین پلاتو با داشتن بیشتر از 30 بازی متنوع می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. تمام این بازی ها ماهیتی چندنفره و آنلاین دارند. اگرچه که بسیاری از بازی های این مجموعه قابلیت انجام در حالت دو نفره را دارند اما خیلی دیگر از آن ها هم بازی هایی با قابلیت تا 4 نفر همزمان هستند. کاربران مختلف از نقاط گوناگون دنیا تنها با یک ارتباط اینترنتی ساده می توانند به تمامی این بازی ها دسترسی داشته باشند و آن ها را با دیگر بازیکنان جهان یا دوستان خود به صورت همزمان بازی کنند. پس اگر به دنبال بازی های سنگین و گرافیکی نیستید و دوست دارید که اوقات فراغت خود را با رقابت در ده ها بازی گروهی آنلاین بگذرانید، شبکه اجتماعی Plato – Games & Group Chats را از دست ندهید. برای دانلود آخرین نسخه بازی پلاتو – افلاطون فارسروید می توانید به قسمت جعبه دانلود پرنده بازی ها بروید و با یک کلیک به شکل مستقیم آن را دریافت کنید و به جامعه بزرگ این شبکه بپیوندید.

Plato 4.4.6 – دانلود بازی پلاتو : شبکه اجتماعی بازی‌های گروهی آنلاین اندروید Plato 4.4.6 – دانلود بازی پلاتو : شبکه اجتماعی بازی‌های گروهی آنلاین اندروید Plato 4.4.6 – دانلود بازی پلاتو : شبکه اجتماعی بازی‌های گروهی آنلاین اندروید Plato 4.4.6 – دانلود بازی پلاتو : شبکه اجتماعی بازی‌های گروهی آنلاین اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 15 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

6 ستاره توسط 2 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]