امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Armor Age 1.20.353 – بازی استراتژیک عصر زره‌پوش‌ها – جنگ تانک‌ها اندروید

Armor Age 1.20.353 – بازی استراتژیک عصر زره‌پوش‌ها – جنگ تانک‌ها اندروید

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 0
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

Armor Age 1.20.353 – بازی استراتژیک عصر زره‌پوش‌ها – جنگ تانک‌ها اندروید Armor Age 1.20.353 – بازی استراتژیک عصر زره‌پوش‌ها – جنگ تانک‌ها اندروید Armor Age 1.20.353 – بازی استراتژیک عصر زره‌پوش‌ها – جنگ تانک‌ها اندروید Armor Age 1.20.353 – بازی استراتژیک عصر زره‌پوش‌ها – جنگ تانک‌ها اندروید
Armor Age 1.20.353 – بازی استراتژیک عصر زره‌پوش‌ها – جنگ تانک‌ها اندروید

بازی عصر زره‌پوش‌ها


Armor Age: Tank Wars نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Codemasters Software Company Ltd است. بسیاری افراد، از تجربه حضور مجازی در حال و هوای جنگ لذت می‌برند. ده‌ها بازی مختلف در مارکت اندروید برای تجربه هدایت تانک از یک دیدگاه واقع‌گرایانه وجود دارد که در این مطلب از پرنده بازی ها، با معرفی یکی دیگر از همین بازی‌ها در خدمت شما هستیم. این بازی اندرویدی، شما را در فضایی اکشن و استراتژیک از نبرد تانک‌ها در قرن بیستم میلادی قرار می‌دهد. جایی که شما وظیفه کنترل مجموعه‌ای از تانک‌ها و تجهیزات جنگی را بر عهده می‌گیرید که با حرکت دادن آن‌ها و صدور فرمان حمله و شلیک در زمان مناسب، می‌توانید پیروز میادین جنگی باشید.

برای تشکیل تیم جنگی خود، شما می‌توانید از میان 5 مدل مختلف از تانک‌ها انتخاب کرده و یک هیجان واقعی را در حال و هوای نبرد تجربه کنید. از مهم‌ترین خصوصیات قابل توجه در این بازی جذاب و سرگرم‌کننده می‌توان به مواردی همچون شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تانک‌ها، امکان کنترل و هدایت دسته‌جمعی تانک‌ها، امکان حضور در میادین جنگی مختلف و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Armor Age: Tank Wars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت پرنده بازی ها دریافت نمایید.

 

عصر زره‌پوش‌ها

 

Armor Age: Tank Wars — WW2 Platoon Battle Tactics توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و پرنده بازی ها قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را تنها با یک کلیک دانلود کنید.


Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 29 مهر 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 93 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background