امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود Rules of Modern: Winter – بازی “جنگ جهانی: زمستان“ اندروید + مود

دانلود Rules of Modern: Winter – بازی “جنگ جهانی: زمستان“ اندروید + مود
  • آپدیت:
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:496 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 11
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

دانلود Rules of Modern: Winter – بازی “جنگ جهانی: زمستان“ اندروید + مود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

Rules of Modern: Winter – قوانین جنگ جهانی: نبرد ر زمستان عنوان یک بازی در ژانر اکشن  و هیجانی با گرافیک خارق‌العاده است که توسط استودیو بازی سازی SOCEM برای دستگاه های اندروید بصورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. Rules of Modern یک بازی در سبک شوتر اول شخص است. بنابراین اگر به این سبک بازی ها علاقه دارید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید!

 

 

برای بازی جنگ جهانی نبرد به عنوان یک جنگنده شگفت انگیز جنگی تیراندازی قهرمانان شکار تروریست ها را متوقف کنید و به عنوان وظیفه جنگ جهانی آزاد تیراندازی کنید. با انتخاب سلاح های مختلف از توپخانه و با تکمیل هر ماموریت برای پیروزی در جنگ اول با گلوله های سریع با دقت در نیروهای دشمن در آب و هوای سرد بروید. این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید و مهارت های تک تیرانداز عالی خود را برای شکست دادن تیم مخالف اعمال کنید.

داستان این گیم در مورد نفوذ کردن نیرو های تروریست به کشور شما است که هیچ کس نمیداند این اتفاق دقیقا از کدام بخش کشور صورت گرفته است که به هر حال شما به عنوان نیروی ویژه کشورتان باید با آنها درگیر شوید. ماموریت های بسیاری در این بازی وجود دارد که بدون شک با استفاده از آنها میتوانید برای دقایق طولانی سرگرم شوید. طراحی ۳ بعدی با کیفیت بالا میتواند صحنه های جالبی را برای شما تداعی کند.

  

  

💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 96 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : دانلود رایگان است!
🔐 منبع بازی : دارک روید
📣 نکته: برای اندروید +4.4

Subway Surfers
باکس دانلود
پیشواز ایرانسل / آوای انتظار همراه اول / راینواز رایتل

این مطلب آخرین با در 10 دی 1401 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background