امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

Zombie Hill Racing 2.3.2 – بازی ماشین سواری در تپه ها: آخرالزمان + مود

Zombie Hill Racing 2.3.2 – بازی ماشین سواری در تپه ها: آخرالزمان + مود

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 2
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

Zombie Hill Racing 2.3.2 – بازی ماشین سواری در تپه ها: آخرالزمان + مود Zombie Hill Racing 2.3.2 – بازی ماشین سواری در تپه ها: آخرالزمان + مود Zombie Hill Racing 2.3.2 – بازی ماشین سواری در تپه ها: آخرالزمان + مود Zombie Hill Racing 2.3.2 – بازی ماشین سواری در تپه ها: آخرالزمان + مود
Zombie Hill Racing 2.3.2 – بازی ماشین سواری در تپه ها: آخرالزمان + مود

Zombie Hill Racing – Earn To Climb: Apocalypse – ماشین سواری در تپه ها: آخرالزمان عنوان یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی INLOGIC ARCADE – zombie racing shooter برای دستگاه های اندروید منشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های خوبی را در مارکت اندروید منتشر کرده و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی موفقی را برای خودش ثبت کرده است. شما هم اکنون میتوانید بازی جذاب Zombie Hill Racing را از وبسایت پرنده بازی ها به حجم نیم بها دانلود کنید و از آن لذت ببرید..

  

  

نهایت لذت و هیجان زامبی کشی را در هیچ بازی دیگری مثل این بازی احساس نخواهید کرد. Zombie Hill Racing – Earn To Climb: Apocalypse پر از انواع و اقسام زامبی ها و انواع و اقسام ماشین های جنگی است و تجربه ای متفاوت و مثال زدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با کشتن هر چه بیشتر زامبی ها می توانید پول به دست بیاورید و از این پول ها برای ارتقاء ماشین جنگی و ارتقاء سلاح های آن استفاده کنید. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده، هیجان انگیز، و اعتیاد آور است و همان چیزی است که از یک بازی خوب و خوش ساخت انتظار دارید. فیزیک بازی بسیار عالی و واقعگرایانه کار شده است و چالش خوبی را هنگام مواجه شدن با تپه ها و موانع ارائه می کند. سیستم پاداش و ارتقاء بازی بسیار پیشرفته است و امکان دسترسی به آیتم های زیادی را برای شما فراهم خواهد کرد که با آن می توانید ماشین جنگی خودتان را قدرتمند تر کنید و شکست ناپذیر شوید. نیتروژن، مسلسل، سر جنگی، و بمب، برخی از این آیتم ها هستند. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام مکانیزم های گیم پلی بازی به راحتی از طریق دکمه های مجازی که در قسمت پایینی صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده اند انجام می شوند و قطعاً چیزی نیستند که نتوانید از عهده اش بر بیایید. علاوه بر این، یک بخش کوتاه آموزشی به شما کمک می کند بتوانید این کنترل ها را یاد بگیرید و با نحوه بازی کردن بیشتر آشنا شوید. فضای گرافیکی بازی در یک کلام شگفت انگیز است. طراحی هنری بخش های مختلف جهان بازی و ماشین ها بسیار حرفه ای و با جزئیات بالا کار شده است و انیمیشن ها و افکت ها زیبایی فوق العاده ای را برای این بازی به وجود آورده اند. صداگذاری ها بی نظیر کار شده اند و موسیقی متن بازی دارای ریتمی تند و در سبک راک است و به همراه صدای شکسته شدن موانع و کشته شدن زامبی ها هیجان غیر قابل توصیفی را برای این بازی خلق می کند. Zombie Hill Racing – Earn To Climb: Apocalypse توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.2 از 5.0 را به خود اختصاص دهد و وبسایت پرنده بازی ها قصد دارد این بازی مهیج و پرطرفدار را در دو نسخه اصلی و مود شده و بدون محدودیت در اخیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود شما از طلا استفاده کنید تا ببینید بجای کم شدن، زیاد می شود.

    

📥 باکس دانلود پرنده بازی ها
🔰 حجم:  192 - 186 مگابایت
💰 قیمت: رایگان
📅 آپدیت: شنبه 09 اردیبهشت 1402
💡 اندروید مورد نیاز: +5.1
🔐 منبع: فارسروید

Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 9 اردیبهشت 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background