تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی کامپیوتر » اکشن » دانلود بازی There Is No Light – Enhanced Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی There Is No Light – Enhanced Edition برای کامپیوتر

ویندوز XP بازی کامپیوتراکشن 23 مهر 1402 503 بازدید 0 دیدگاه

دانلود بازی There Is No Light – Enhanced Edition برای کامپیوتر

There Is No Light – Enhanced Edition

بازی There Is No Light در سبک اکشن و ماجراجویی اراه شده است و دنیایی تیره و تار را خواهیم دید که نبردهایی در زیر زمین را به نمایش می‌گذارد. انبوهی از دشمنان را در این بازی نابود خواهید کرد و باید به سراغ باس‌هایی بروید که فوق‌العاده خطرناک بوده و باید شیوه مبارزه با آن‌ها را کشف کنید. بازی جلوه‌های خیره کننده‌ای داشته و خون و خونریزی در طول مسیرتان مستولی خواهد شد. نبردها سریع و آتشین ادامه پیدا می‌کند و فضای رنگی جالبی هم در حین نبردها وجود خواهد داشت. در اوج ناامیدی باید بر خودتان مسلط شده و بتوانید باز هم نبردهااتمسفر کلی محیط هم شامل یک سری المان‌های بزرگ جثه است که در پس زمینه نبردهای شما حس دلهره آوری را منتقل خواهند کرد. سازندگان با موفقیت توانسته‌اند که تنوع عالی دشمنان را رقم زده و باس‌هایی را روانه میدان کنند که هر کدام شیوه‌ای خاص برای شکست دادن دارد. یک سری کومبوها را هم در قالب ضربه‌های جادویی می‌بینیم که با پیاده سازی آن‌ها جمع کثیری از دشمنان خود را می‌توانید از راه به در کنید. بازی توسط استودیو زل‌ارت توسعه داده شده و HypeTrain Digital هم وظیفه انتشار بازی را برعهده داشته است. را ادامه دهید. جهان ساده بازی با گیم‌پلی اکشن و سریع رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

  

There Is No Light – Enhanced Edition

  

اتمسفر کلی محیط هم شامل یک سری المان‌های بزرگ جثه است که در پس زمینه نبردهای شما حس دلهره آوری را منتقل خواهند کرد. سازندگان با موفقیت توانسته‌اند که تنوع عالی دشمنان را رقم زده و باس‌هایی را روانه میدان کنند که هر کدام شیوه‌ای خاص برای شکست دادن دارد. یک سری کومبوها را هم در قالب ضربه‌های جادویی می‌بینیم که با پیاده سازی آن‌ها جمع کثیری از دشمنان خود را می‌توانید از راه به در کنید. بازی توسط استودیو زل‌ارت توسعه داده شده و HypeTrain Digital هم وظیفه انتشار بازی را برعهده داشته است.

دانلود بازی There Is No Light – Enhanced Edition برای کامپیوتر دانلود بازی There Is No Light – Enhanced Edition برای کامپیوتر
دانلود بازی There Is No Light – Enhanced Edition برای کامپیوتر دانلود بازی There Is No Light – Enhanced Edition برای کامپیوتر
نکات تکمیلی

این پست در 23 مهر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

حجم فایل: 1.1گیگابایت | 1.4گیگابایت
تاریخ انتشار: AUG-05-2023
قیمت: 24.99دلار
رمز فایل: www.downloadha.com
راهنمای نصب و اجرا
آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.
سیستم مورد نیاز
OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10

Processor: 2 GHz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Must support OpenGL 2.1 or higher. Intel HD 3000 or better.

Storage: 7.25 GB available space

17 ستاره توسط 3 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه