تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ورزشی » رانندگی » Real Moto 1.2.144 – بازی ریسینگ کـورس واقعی موتور سواری اندروید + مود

Real Moto 1.2.144 – بازی ریسینگ کـورس واقعی موتور سواری اندروید + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویدورزشیرانندگی 22 آذر 1402 55 بازدید 0 دیدگاه

Real Moto 1.2.144 – بازی ریسینگ کـورس واقعی موتور سواری اندروید + مود

بازی موتور واقعی

Real Moto – موتور واقعی بازی جدید موتور سواری کورسی و رسینگ از استودیوی بازیسازی Dreamplay Games برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده است بازی Real Moto هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در پرنده بازی ها ان را به همراه نسخه مود (پول بی نهایت) و دیتا برای دانلود قرار داده ایم. در این بازی شما می توانید موتور سوار اختصاصی خود را با کلاه ها، لباس ها و دیگر آیتم های مختلف ایجاد کرده و آن ها را بر موتورهایی سنگین و کورسی سوار کنید و پا در مسابقات موتورسواری بگذارید! امکان بازی به صورت تک نفره و شرکت در مسابقات چند نفره آنلاین در بازی فراهم شده است که می توانید به دلخواه از میان حالت های مختلف انتخاب کرده و مشغول موتورسواری شوید! گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای لمسی عالی بازی Real Moto مطمئنا تجربه یکی از گرافیکی ترین و هیجانی ترین بازی های رسینگ را برایتان به ارمغان خواهد آورد!

  

بازی موتور واقعی

  

Real Moto یک بازی مسابقه ای از استودیوی بازیسازی Dreamplay Games می باشد. شما به عنوان یک موتور سوار می توانید لباس و کلاه خود را با یک ترکیب دلخواه انتخاب کنید و برای خودتان یک موتور با کارایی بسیار بالا بسازید. شما تجربه سواری و کنترل یک موتور مشابه با یک موتور در دنیای واقعی را خواهید کرد. شما می توانید در مسیر های متفاوت بصورت انفرادی و یا چند نفره با بازیکنان در سر تا سر جهان مسابقه دهید. در هر ماموریت یا مسابقاتی که شرکت می کنید می توانید روغن یا سکه و پاداش های بسیار دیگری را به دست آورید و همچنین با ارتقای دوچرخه تان، سرعت، شتاب و عملکرد ترمز موتورتان را افزایش دهید. با به چالش کشیدن خودتان با سایز بازیکنان در مسابقات بهترین رکورد را ثبت کنید. با تکان دادن گوشی تان در جهت های دلخواه می توانید موتور را کنترل کنید.

Real Moto 1.2.144 – بازی ریسینگ کـورس واقعی موتور سواری اندروید + مود Real Moto 1.2.144 – بازی ریسینگ کـورس واقعی موتور سواری اندروید + مود
Real Moto 1.2.144 – بازی ریسینگ کـورس واقعی موتور سواری اندروید + مود Real Moto 1.2.144 – بازی ریسینگ کـورس واقعی موتور سواری اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 22 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه