تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » دانلود City Driver III – بازی جذاب “راننده شهری III” اندروید

دانلود City Driver III – بازی جذاب “راننده شهری III” اندروید

Android 4.4 بازی اندرویدرانندگی 20 شهریور 1402 441 بازدید 0 دیدگاه

دانلود City Driver III – بازی جذاب “راننده شهری III” اندروید

راننده شهری III

City Driver - راننده شهری عنوان یک بازی رانندگی، جذاب و سرگرم کننده ایرانی است که توسط Niyako و برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. راننده شهری رو یادته؟ این نسخه سومشه که تکمیل و حرفه ای تر شده، آخرین نسخه منتشر شده هس، یه شهر کاملا ایرانی با قابلیت بازی کردن با دوستان به صورت مولتی پلیر و گشت وگذار تو شهر، به همراه ماشین های جذاب با ارتفاع زیاد :) پس چرا منتظری بازی نصب کن و از اون لذت ببر. 

  

بازی راننده شهری

 

این بازی جذاب به شما لذت یک رانندگی مهیج انلاین و افلاین را می دهد. سعی این بازی این است که شما را در رانندگی و کنترل ماشین محک بزند. شما به مرور با این بازی مهارت راننگیتان هم پیشرفت می کند. ماشین مورد نیاز خود را بخرید و هر انطور که می خواهید شخصی سازی کنید و به رانندگی درون شهر بروید. کسانی که دوستدار بازی ماشین بازی هیجان انگیز و پرطرفدار هستید پیشنهاد ما به شما بازی راننده شهری می باشد.

از ویژگی های محبوب این بازی می توان به گرافیک عالی و HD به همراه صدا گذاری جذاب و گیم پلی روان بازی نام برد. شما هم اکنون می توانید از بازی های مشابه نظیر : کلاچ، ماشین بازی با پژو پارس، پیچ و بسیار بازی دیگر در سایت دیدن کنید. نسخه بروز این بازی مهیج در دارک روید به صورت رایگان و لینک مستقیم قرار دارد. پس همین الان دانلود کنید و از یک بازی ازاد در شهر و ویراژ دادن لذت ببرید.

دانلود City Driver III – بازی جذاب “راننده شهری III” اندروید دانلود City Driver III – بازی جذاب “راننده شهری III” اندروید
دانلود City Driver III – بازی جذاب “راننده شهری III” اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 20 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

33 ستاره توسط 3 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه