تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » تفننی » دانلود Rio Crime City – بازی اکشن ”آشوب در شهر” اندروید + مود

دانلود Rio Crime City – بازی اکشن ”آشوب در شهر” اندروید + مود

Android 5.1 بازی اندرویداکشنتفننی 19 شهریور 1402 458 بازدید 0 دیدگاه

دانلود Rio Crime City – بازی اکشن ”آشوب در شهر” اندروید + مود

Rio Crime City

Rio crime city: mafia gangster یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Naxeex Studio می باشد که در پرنده بازی ها بصورت رایگان منتشر شده است. در اینجا شما داخل یک شهری پر از جنایتکار هستید که هر کسی برای خودش کار می کند و تمام ساکنان این شهر به فکر سود خودشان هستند. با هدف کسب درامد با استفاده از توانایی های خود وارد این شهر شده اید و یادتان باشد، تنها شما نیستید که چنین هدفی دارید. در این بازی شبیه جی تی ای جنایتکاران خیابان های شهر را کنترل می کنند. پس تلاش کنید و قلمرو خود را گسترش دهید و به بقیه گانگسترها نشان دهید که شما رئیس خود هستید و باید به شما احترام بگذارند. توانایی های خود را به کار بگیرید تا بتوانید در این شهر خودتان را بالا بکشید.

  

  

در این بازی تیراندازی سوم شخص یکی از ساکنان این شهر خطرناک باشید. این جهان باز سه بعدی شما را به چالش می کشد. این شهر پر از خطرات و ماجراهای هیجان انگیز است که مهارت های شما را به چالش می کشد. ماموریت های اصلی بازی را انجام دهید تا تجربه و منابع را به کارآمدترین شکل به دست آورید. قبل از انجام ماموریت، مطمئن شوید که مهمات کافی برای سلاح خود دارید. شما همچنین باید یک نوار کامل از سلامت و استقامت داشته باشید. همه این موارد به شما در مبارزه خیابانی کمک می کند. با انجام یک سری کار می توانید پاداش ماموریت را دو برابر کنید. توابع مهم را از طریق یک نقشه کوچک از شهر ردیابی کنید. توابع با نمادهای خاص مشخص می شوند. مسابقات را در سطح شهر با ماشین های مختلف ترتیب دهید. نرده ها، بشکه ها، جعبه ها، چراغ های راهنمایی، لامپ ها و موارد دیگر را نابود کنید. کشتی های پهلو گرفته در خلیج را کاوش کنید و اسرار بسیاری را کشف کنید. سعی کنید یکی از پایگاه های نظامی را تصرف کنید تا جوایز خوبی دریافت کنید.

ماشین یا موتور سیکلت مورد علاقه خود را تعقیب کنید. شرکت در تیراندازی های خیابانی منطقه خود را از باندهای دیگر محافظت کنید. از تعقیب و گریز پلیس دور شوید. صندوقچه های پراکنده در سطح شهر را پیدا کنید و از آنها جایزه بگیرید. برای باز کردن قلعه به سینه شلیک کنید. سایر موارد مفید پراکنده در سطح شهر را بیابید. به محض مشاهده یک تبلیغ در بازی، کریستال های رایگان دریافت کنید. ارتقا دهید تا شخصیت شما همیشه از نظر مهارت، دقت، استقامت و قدرت بهتر شود. همچنین به توانایی حمل سلاح و رانندگی با انواع مختلف وسایل نقلیه نیاز خواهید داشت. دستاوردهای بازی به شما کمک می کند در مسیر درست کار کنید، بنابراین دستاوردها و پاداش ها را دریافت کنید. در ابتدای بازی به دوره مبتدی بروید. سیستم حرکت، سیستم تیراندازی، سیستم مبارزه خیابانی و رانندگی را بیاموزید. این به شما امکان می دهد ماموریت ها را سریعتر شروع کنید.

دانلود Rio Crime City – بازی اکشن ”آشوب در شهر” اندروید + مود دانلود Rio Crime City – بازی اکشن ”آشوب در شهر” اندروید + مود
دانلود Rio Crime City – بازی اکشن ”آشوب در شهر” اندروید + مود دانلود Rio Crime City – بازی اکشن ”آشوب در شهر” اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 19 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

13 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه