تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ماجرایی » OXENFREE II: Lost Signals 1.2.14 – بازی ماجراجویانه فرقه‌اسرارآمیز2 اندروید

OXENFREE II: Lost Signals 1.2.14 – بازی ماجراجویانه فرقه‌اسرارآمیز2 اندروید

10 بازی اندرویدماجرایی 3 شهریور 1402 231 بازدید 0 دیدگاه

OXENFREE II: Lost Signals 1.2.14 – بازی ماجراجویانه فرقه‌اسرارآمیز2 اندروید

OXENFREE II: Lost Signals

OXENFREE II: Lost Signals – فرقه اسرارآمیز 2: سیگنال های گم شده دومین بازی از فرانچایز OXENFREE از استودیوی Night School Studio آمریکایی است که بعد از 7 سال از انتشار نسخه قبلی ساخته و برای کنسول های بازی نسل هشتم و نهم و همچنین سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شد. کمپانی Netflix با تبدیل کردن استودیوی Night School Studio به یکی از استودیوهای زیرمجموعه اش، منتشرکننده این بازی بوده است. این بازی صرفاً برای کاربرانی که حساب کاربری پولی نتفلیکس داشته باشند عرضه شده است اما وبسایت پرنده بازی ها نسخه آنلاک شده و بدون محدودیتی از این بازی را فراهم سازی کرده تا شما دوستان عزیز بتوانید بازی را به صورت رایگان و بدون اینکه نیاز به خرید اکانت پولی نتفلیکس داشته باشید تجربه کنید. OXENFREE II: Lost Signals دنباله ای جذاب و خوش ساخت از قسمت قبلی این بازی است اما توسعه دهندگان طوری بازی را طراحی کرده اند که این عنوان یک اثر مستقل یا به اصطلاح Standalone باشد. این یعنی برای تجربه داستان غنی و جذاب بازی لزوم صد در صدی برای تجربه قسمت قبلی نیست. با این حال توصیه می شود برای درک کامل تم و کلیت ماجرای بازی ابتدا قسمت اول را تجربه کنید.

  

بازی فرقه اسرارآمیز 2: سیگنال های گم شده

   

OXENFREE II: Lost Signals یک بازی کاملاً روایت محور است که داستانی گیرا و جذاب دارد. شخصیت پردازی های این بازی نقطه قوت اصلی آن است. شخصیت ها به بهترین شکل ممکن داستان را پیش می برند و از این نظر باید گفت که این عنوان یک اثر تحسین برانگیز است. داستان اصلی بازی 5 سال بعد از وقایع قسمت اول رخ می دهد. جایی که چند نوجوان به طور ناخواسته یک پورتال به دنیایی دیگر را کشف کرده و باعث ورود نیروهایی ماورایی از یک فرقه خطرناک می شوند. شخصیت Riley به شهر محل زندگی اش یعنی Camena Coast بازگشته و قصد دارد تا با کمک همکارش Jacob پروژه راه اندازی پایگاه های رادیویی را تکمیل کند. بعد از اینکه اولین فرستنده رادیویی نصب می شود، یک پورتال در نزدیکی جزیره Edwards باز می شود که به Camena Coast نزدیک است. Riley و Jacob برای بررسی این پورتال وارد عمل می شوند و به محض نزدیک شدن به آن توهمات ذهنی و اتفاقات عجیبی را تجربه می کنند. حالا شما باید به شخصیت های بازی کمک کنید تا اسرار عجیب این جزیره که به یک فرقه مرموز مرتبط است را کشف کنند. در بازی OXENFREE II: Lost Signals انتخاب های شما تأثیر مستقیمی روی روند داستانی بازی دارند. سازنده بازی OXENFREE II: Lost Signals مدعی شده که تصمیمات شما در طول بازی آینده شخصیت Riley را شکل خواهد داد. این تصمیم ها از بین گزینه های دیالوگ ها انتخاب می شوند. بنابراین لازم به گفتن نیست که برای درک کامل داستان و انتخاب های درست بهتر است با زبان انگلیسی تا حد قابل قبولی آشنا باشید. بازی OXENFREE II: Lost Signals با گرافیک جذاب و گیم پلی چندمنظوره اش می تواند طرفداران بازی های ماجرایی و معمایی را حسابی سرگرم کند.

OXENFREE II: Lost Signals 1.2.14 – بازی ماجراجویانه فرقه‌اسرارآمیز2 اندروید OXENFREE II: Lost Signals 1.2.14 – بازی ماجراجویانه فرقه‌اسرارآمیز2 اندروید
OXENFREE II: Lost Signals 1.2.14 – بازی ماجراجویانه فرقه‌اسرارآمیز2 اندروید OXENFREE II: Lost Signals 1.2.14 – بازی ماجراجویانه فرقه‌اسرارآمیز2 اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 3 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

بازی فقط روی موبایل های با پردازنده 64 بیتی و اندروید بالای 10 نصب می شود.

2 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه