تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Prince of Persia : Escape 1.2.9 – اکشن – ماجراجویی شاهزاده ایرانی + مود

Prince of Persia : Escape 1.2.9 – اکشن – ماجراجویی شاهزاده ایرانی + مود

بازی اندرویداکشن 16 مرداد 1402 53 بازدید 0 دیدگاه

Prince of Persia : Escape 1.2.9 – اکشن – ماجراجویی شاهزاده ایرانی + مود

Prince of Persia : Escape – شاهزاده ی ایرانی نسخه ی موبایل بازی معروف و قدیمی شاهزاده ی ایرانی کامپیوتر برای دستگاه های اندروید است که استودیوی بازیسازی Ketchapp آن را به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش را حضور تان معرفی کرده ایم. در این بازی مانند نسخه ی کلاسیک بازی شاهزاده ی ایرانی باید بدوید و مراقب تله ها باشید تا بتوانید به خوبی از این مکان فرار کنید. با رد کردن مراحل اولیه و رفتن به مراحل بالاتر، سختی بازی نیز بیشتر می شود و باید از چالش های سخت تری بگذرید تا به پایان مراحل برسید. همانطور که در حال دویدن هستید با لمس نمایشگر از روی تله ها بپرید و در صورت نیاز به پرش بلندتر انگشت خود را کمی بیشتر بر روی نمایشگر نگه دارید. در اینجا باید کاملا بر اساس الگو پیش بروید و با زمانبندی درست در پرش خود، راه را به مراحل بالاتر آزاد کنید و به مکان های جدیدی بروید. پس اگر شما هم از طرفداران Prince of Persia و بازی های اکشن هستید همین حالا این بازی را از پرنده بازی ها دانلود کنید و پس از تجربه اش، بگویید ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر ؟!

 

Prince of Persia : Escape

 

بازی Prince of Persia : Escape تاکنون بیشتر از 50,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند. اگر Prince of Persia از نوستالژی های شما بوده باشد مطمئنا از این بازی لذت خواهید برد و با پشت سر گذاشتن مراحل جذاب و سرگرم کننده این بازی ساعت ها وقتان را سپری می کنید. شما قادرید ابتدا تصاویر بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل آخرین نسخه ی آن را به صورت مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت پرنده بازی ها دانلود و نصب کنید. در اخر اینکه، این بازی تست شده و بدون نیاز به اینترنت و بدون مشکل اجرا گردیده است.

 

📥 باکس دانلود پرنده بازی ها
🔰 حجم: 78 - 34 مگابایت
💰 قیمت: رایگان
💡 اندروید مورد نیاز: +5.1
🔐 منبع: فارسروید
Prince of Persia : Escape 1.2.9 – اکشن – ماجراجویی شاهزاده ایرانی + مود Prince of Persia : Escape 1.2.9 – اکشن – ماجراجویی شاهزاده ایرانی + مود
Prince of Persia : Escape 1.2.9 – اکشن – ماجراجویی شاهزاده ایرانی + مود Prince of Persia : Escape 1.2.9 – اکشن – ماجراجویی شاهزاده ایرانی + مود
نکات تکمیلی

این پست در 16 مرداد 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

3 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه