تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » Rome Empire War 820 – بازی استراتژیکی نبرد امپراتوری روم اندروید + مود

Rome Empire War 820 – بازی استراتژیکی نبرد امپراتوری روم اندروید + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویداستراتژیک 10 اردیبهشت 1403 614 بازدید 0 دیدگاه

Rome Empire War 820 – بازی استراتژیکی نبرد امپراتوری روم اندروید + مود

بازی نبرد امپراتوری روم

Rome Empire War: Strategy Games – نبرد امپراتوری روم یک بازی  استراتژی و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی JOYNOWSTUDIO است. فرماندهی، استراتژی فوق العاده خود را برای یک سفر هیجان انگیز شروع کنید. در طول بازی و این سفر جنگی سزار، اسکیپیو، هانیبال و ژانرال های افسانه ای برای شما می جنگند. امتیاز به دست اورده بازی Grand War در گوگل پلی 4.9 است.

 

Rome Empire War: Strategy Games

  

بازی Grand War همانطور که از اسمش مشخص است، یک بازی کاملا استراتژی است که در این بازی شما نقش یکی از بزرگترین فرماندهان جنگی ارتش امپراطوری روم باستان هستید. شما باید برای شکوه و افتخار سرزمین رم دلورانه بجنگید. شما در دوره زمانی حکومت جولیو سزار که از دیکتاتورهای تاریخ بشریت است، بازی میکنید. جولیو دیکتاتوری جزو کسانی بود که، همیشه به دنبال گسترش دادن مرز های امپراطوری رم بوده است. به هر قیمتی میخواست که رم را گسترش دهد حتی با خیانت به اطرافیانش برای ماندن و داشتن قدرتش تلاش کرد.

اما سزار موفق نبود که رم را گسترش دهد. حال نوبت شما است که جای سزار را پر کنید و بتواندی امپراطوری رم را در بازی Grand War به درستی گسترش دهید. شما باید نیروهای نظامی خود را اماده کنید،و ان ها را به نبردی پر از هیجان در راستای بازسازی تاریخ  بپردازید. شما در این بازی با انواع تجهیزات نظامی و واقعی ان دوران از اروپا سروکار دارید. تولید منابع، ساخت و ساز، اموزش دادن به سربازها و اتخاذ تصمیم گیری از وظایف شما در بازی است. امپراطوری رم یکی از بازی های استراتژی و فرماندهی بسیار خفن است. شما باید برای گسترش قلمرو خود تلاش کنید و نیروهای خود را برای نبرد های مهیج و سخت اماده کنید. هم اکنون شما میتوانید از طریق لینک های مستقیم وبسایت پرنده بازی ها اقدام به دریافت آخرین نسخه این بازی برای دستگاه اندرویدی تان کنید.

Rome Empire War 820 – بازی استراتژیکی نبرد امپراتوری روم اندروید + مود Rome Empire War 820 – بازی استراتژیکی نبرد امپراتوری روم اندروید + مود
Rome Empire War 820 – بازی استراتژیکی نبرد امپراتوری روم اندروید + مود Rome Empire War 820 – بازی استراتژیکی نبرد امپراتوری روم اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 10 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

14 ستاره توسط 2 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه