تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » Last Hope TD 4.2 – بازی استراتژی-برج‌دفاعی آفلاین “اخرین‌امید” اندروید + مود

Last Hope TD 4.2 – بازی استراتژی-برج‌دفاعی آفلاین “اخرین‌امید” اندروید + مود

بازی اندرویداستراتژیک 13 مرداد 1402 317 بازدید 0 دیدگاه

Last Hope TD 4.2 – بازی استراتژی-برج‌دفاعی آفلاین “اخرین‌امید” اندروید + مود

Last Hope TD بازی جدید و فوق العاده زیبای اخرین امید در سبک بازی های استراتژیک با بیس بازی معروف جنرال برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی JE Software AB به صورت رایگان در مارکت گوگل عرضه شده است و امروز به درخواست کاربران تصمیم گرفته ایم نسخه جدید ان را به همراه مود حضور شما معرفی نماییم. در این بازی طیف گسترده ای از برج های دفاعی با قدرت های منحصر به فرد در اختیار شما قرار می گیرد تا با استراتژی های دلخواه و خاص خود گروه زامبی ها را یکی پس از دیگری نابود کنید و از سرزمین اصلی خود دفاع به عمل آورید. این بازی به صورت سه بعدی و اچ دی طراحی شده است و در ان با صدها مرحله متنوع و چالش برانگیز مواجهید که در هر مرحله باید دشمنانی با قدرت هایی خاص را با برج های دفاعیتان نابود کنید و مرحله به مرحله پیش بروید. اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک برج دفاعی اندروید هستید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید بازی محبوب و جدید Last Hope TD را از دست ندهید.

 

Last Hope TD

 

بازی Last Hope TD هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در پرنده بازی ها جدیدترین و اخرین نسخه عرضه شده ان را به همراه نسخه مود (سکه بی نهایت) برای دانلود قرار داده ایم و می توانید به دلخواه یکی از فایل های نصبی را از پرنده بازی ها دریافت نمایید. در آخر این موضوع نیز ذکر میشود که بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.

  

📥 باکس دانلود پرنده بازی ها
🔰 حجم: 156 - 129 مگابایت
💰 قیمت: رایگان
💡 اندروید مورد نیاز: +5.1
🔐 منبع: فارسروید
Last Hope TD 4.2 – بازی استراتژی-برج‌دفاعی آفلاین “اخرین‌امید” اندروید + مود Last Hope TD 4.2 – بازی استراتژی-برج‌دفاعی آفلاین “اخرین‌امید” اندروید + مود
Last Hope TD 4.2 – بازی استراتژی-برج‌دفاعی آفلاین “اخرین‌امید” اندروید + مود Last Hope TD 4.2 – بازی استراتژی-برج‌دفاعی آفلاین “اخرین‌امید” اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 13 مرداد 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

2 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه