تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » Forge of Empires 1.280.17 – دانلود بازی استراتژیک بنای امپراطوری اندروید

Forge of Empires 1.280.17 – دانلود بازی استراتژیک بنای امپراطوری اندروید

اندروید 4.4 بازی اندرویداستراتژیک 23 فروردین 1403 303 بازدید 0 دیدگاه

Forge of Empires 1.280.17 – دانلود بازی استراتژیک بنای امپراطوری اندروید

بازی بنای امپراطوری

Forge of Empires – بنای امپراطوری بازی محبوب، جالب و فوق العاده زیبا با طراحی منحصر به فرد در سبک بازیهای استراتژیک از InnoGames GmbH برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است. بازی Forge of Empires هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما در پرنده بازی ها جدیدترین و آخرین نسخه ان را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید!

  

Forge of Empires

   

در بازی Forge of Empires کنترل شهری زیبا را بر عهده می گیرید و در نهایت تبدیل به رهبر کشوری در حال توسعه می شوید! کشور خود را از عصری به عصر دیگر رهبری کنید، به فناوری های جدید دست یابید، امپراطوری تان را گسترش دهید و داستانی حماسی را رقم بزنید! با دیگر بازیکنان وارد نبردهایی هیجان اور بشوید و توانایی هایتان را به عنوان یک فرمانده لایق و یک پادشاه به اثبات برسانید! بازی Forge of Empires بر اساس بازی موفقی با همین نام که در سال 2012 توسط استودیوی بازی سازی InnoGames برای مرورگرها عرضه شده، ساخته شده است! بازی بنای امپراطوری در سال 2013 برنده جایزه بهترین بازی رایانه ای عرضه شده برای مرورگرها در آلمان شد و هم اکنون نسخه اندرویدی اش پیش روی شماست!در اخر اینکه، بازی Forge of Empires توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است.

Forge of Empires 1.280.17 – دانلود بازی استراتژیک بنای امپراطوری اندروید Forge of Empires 1.280.17 – دانلود بازی استراتژیک بنای امپراطوری اندروید
Forge of Empires 1.280.17 – دانلود بازی استراتژیک بنای امپراطوری اندروید Forge of Empires 1.280.17 – دانلود بازی استراتژیک بنای امپراطوری اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 23 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

یک : بازی اینترنتی و آنلاین است
دو : بازی نسخه مود ندارد و هک نمیشود
سه : زین پس همزمان با انتشار ؛ آپدیت بازی را از همین صفحه می توانید دانلود کنید .

3 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه