تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » Rush Rally 3 1.144 – بازی مسابقه‌ای-ماشین‌سواری راش‌رالی ۳ اندروید + مود

Rush Rally 3 1.144 – بازی مسابقه‌ای-ماشین‌سواری راش‌رالی ۳ اندروید + مود

بازی اندرویدرانندگی 11 مرداد 1402 243 بازدید 0 دیدگاه

Rush Rally 3 1.144 – بازی مسابقه‌ای-ماشین‌سواری راش‌رالی ۳ اندروید + مود

Rush Rally 3 – راش رالی 3 بازی محبوب و فوق العاده زیبای رالی و مسابقه ای (رسینگ) از Brown monster Limited برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار نسخه خریداری شده اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای رالی را به وجد بیاوریم! همانند نسخه دوم بازی ؛ دیوانه شوید، مانوری تازه دهید و دیوانه وار برانید، رقیبان را از میدان به در کرده و بار دیگر نشان دهید پیروز این میدان شما و تنها شما هستید! سری اول بازی بالا به پایین ماشین ها را نمایش می داد، در سری دوم حالت کلاسیک بازی های مسابقه ای را تداعی می کرد و دوربین از پشت ماشین نمایش می داد و حالا در نسخه سوم نیز همانند نسخه دوم به ماشین سواری مشغول می شوید اما اینجا یک سری ویژگی های جدید هیجان را دو چندان گرده است! راش رالی 3 به سمت شبیه سازی شتافته و می توان گفت تا حدودی موفق شده است، نزدیکی ماشین به شما و عناصر بازی یکسره احساس دشواری را انتقال می دهند اما صبور باشید و خود را گرم کنید، کمی که بگذرد احساس بد جای خود را با رضایتی عجیب تغییر می دهد ؛ شاید این موضوع به خاطر کنترلر بی نقص راش رالی 3 به همراه وجود هیجان زیاد در اتمسفر بازی باشد! اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری هستید به هیچ وجه Rush Rally 3 را از دست ندهید!

 

Rush-Rally-3

 

بازی Rush Rally 3 تا به این لحظه که ما در پرنده بازی ها، در حال معرفی اش هستیم کمتر از ده ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون شامل بودن 72 مرحله خاص، ماشین سواری در انواع شرایط آب و هوایی و مکان های مختلف، شرکت در انواع حالت های مختلف ماشین سواری، در دسترس بودن یک گاراژ پر از ماشین های مختلف با امکان سفارشی سازی و ارتقا، شرکت در مسابقات آنلاین و ساخت خوبش اشاره کرد. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در اخر اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت وبسایت پرنده بازی ها بکنید.

  

📥 باکس دانلود پرنده بازی ها
🔰 حجم: 159 - 166 مگابایت
💰 قیمت: رایگان
💡 اندروید مورد نیاز: +5.1
🔐 منبع: فارسروید
Rush Rally 3 1.144 – بازی مسابقه‌ای-ماشین‌سواری راش‌رالی ۳ اندروید + مود Rush Rally 3 1.144 – بازی مسابقه‌ای-ماشین‌سواری راش‌رالی ۳ اندروید + مود
Rush Rally 3 1.144 – بازی مسابقه‌ای-ماشین‌سواری راش‌رالی ۳ اندروید + مود Rush Rally 3 1.144 – بازی مسابقه‌ای-ماشین‌سواری راش‌رالی ۳ اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 11 مرداد 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

2 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه