تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » Hajwala Drift 3.6.5 – دانلود بازی ماشین سواری دریفت عربی اندروید + مود

Hajwala Drift 3.6.5 – دانلود بازی ماشین سواری دریفت عربی اندروید + مود

اندروید 6.0 بازی اندرویدرانندگی 12 فروردین 1403 2190 بازدید 0 دیدگاه

Hajwala Drift 3.6.5 – دانلود بازی ماشین سواری دریفت عربی اندروید + مود

بازی دریفت هجوله

Hajwala Drift – دریفت عربی (هجوله) یک بازی خوش ساخت و هیجان انگیز در سبک مسابقه ای و ماشین سواری از استودیوی نوپای RABABA Games کشور اردن است که به صورت کاملاً رایگان با قابلیت خریدهای درون برنامه ای در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. در این مطلب از سایت پرنده بازی ها تصمیم گرفتیم تا همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی آن را در دو نسخه معمولی و مود برای شما عزیزان تدارک ببینیم.

  

دریفت هجوله

 

در بازی Hajwala Drift شما در نقش یک راننده حرفه ای هستید و قرار است مأموریت هایی از نوع دریفت کشی با ماشین های اسپرت را انجام دهید. سازنده بازی مدعی شده که 120 خودروی گوناگون از کلاس های مختلف در این بازی طراحی شده اند که هر کدام به صورت جداگانه قابلیت شخصی سازی و ارتقاء دارند. استودیوی RABABA Games همچنین مدعی شده که تا کنون بیشتر از 70 میلیون نفر این بازی را تجربه کرده و بیشتر از 100 میلیون ویدئو توسط بازیکنانی که این بازی را تجربه کرده اند فیلمبرداری و ضبط شده است. از جمله بزرگترین مزایای این بازی وجود بخش آنلاین و چندنفره آن است که سازنده آن حسابی روی آن مانور داده است. شما در بازی Hajwala Drift قادر هستید تا به صورت انفرادی مراحل و مأموریت های گوناگون بازی را تجربه کنید و یا در بخش آنلاین در کنار بازیکنان دیگر بازی کنید.

ویژگی های جالب دیگری هم در این بازی دیده می شود که امکان ساخت و شخصی سازی شخصیت بازی و همچنین ساخت و مدیریت نقشه ها و مسیرها نیز از جمله این امکانات هستند. بازی دریفت عربی با آخرین استانداردهای بازی سازی طراحی شده است و به خوبی یک شبیه ساز واقع گرایانه رانندگی به حساب می رود که با فیزیک طبیعی و گیم پلی حرفه ای می تواند شما را در عین اینکه سرگرم می کند حسابی به چالش نیز بکشد.

Hajwala Drift 3.6.5 – دانلود بازی ماشین سواری دریفت عربی اندروید + مود Hajwala Drift 3.6.5 – دانلود بازی ماشین سواری دریفت عربی اندروید + مود
Hajwala Drift 3.6.5 – دانلود بازی ماشین سواری دریفت عربی اندروید + مود Hajwala Drift 3.6.5 – دانلود بازی ماشین سواری دریفت عربی اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 12 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

راهنمای نصب و اجرا
ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید. فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.rababagames.hajwalah را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

29 ستاره توسط 2 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه