تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » تفننی » امتیازی » Stickman Ghost 2 8.1.0 – دانلود بازی اکشن آدمک‌شبح‌شکل 2 اندروید + مود

Stickman Ghost 2 8.1.0 – دانلود بازی اکشن آدمک‌شبح‌شکل 2 اندروید + مود

بازی اندرویدتفننیامتیازی 16 فروردین 1402 77 بازدید 0 دیدگاه

Stickman Ghost 2 8.1.0 – دانلود بازی اکشن آدمک‌شبح‌شکل 2 اندروید + مود

Stickman Ghost 2: Ninja Games – آدمک شبح شکل 2: جنگ ستارگان بازی جدید و فوق العاده با طراحی عالی در سبک بازیهای اکشن و آرکید از استودیوی Unimob برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای جدید معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم!

همانطور که شاید از اسم بازی نیز حدس زده باشید، در Stickman Ghost 2: Ninja Games شما در نقش آدمک شبح شکلی خواهید بود که در صفحه دو بعدی قرار گرفته و باید ماموریت خاصی را پشت سر بگذارد! این ادمک جذاب به انواع سلاح های مختلف اعم از کلت، شمشیر و .. مجهز است و شما می توانید با کمک سلاح هایش از او دفاع کرده و دشمنان پیش رویش را یکی پس از دیگری نابود کنید و به او کمک کنید تا به خواسته اش برسد! کنترلرهای لمسی و عالی بازی به شما امکان هدایت کارکتر و انجام کارهای دیگر نظیر تیراندازی و .. را می دهد و صداگذاری هیجان اورش حس یک بازی اکشن عالی را به شما القا خواهد نمود! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید به هیچ وجه بازی جذاب و فوق العاده Stickman Ghost 2: Ninja Games را از دست ندهید!

 

Stickman Ghost 2: Star Wars

 

بازی Stickman Ghost 2: Ninja Games را ما امروز در وبسایت پرنده بازی ها به همراه نسخه مود در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل متناسب با میل خود یکی از فایل های نصبی را انتخاب، دانلود و نصب کنید و یکی از زیباترین بازیهای استیکمن اندروید را تجربه کنید! از ویژگی های بازی Stickman Ghost 2: Ninja Games می توان به مواردی چون دارا بودن یک گیم پلی جذاب و منحصر به فرد ؛ ترکیب چند سبک مختلف بازی اعم از تیراندازی و hack and slash ؛ کنترلرهای فوق العاده و بی نقص برای انجام کارهای مدنظر ؛ طیف گسترده ای از سلاح های مختلف برای انتخاب و استفاده در مبارزه ؛ گرافیک خیره کننده و طراحی عالی نسبت به حجم 60 مگابایتی و به طور کلی ساخت بی نظیرش اشاره کرد!

 

💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 131 - 89 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : دانلود رایگان است!
🔐 منبع بازی : فارسروید
📣 نکته: برای اندروید +6.1
Stickman Ghost 2 8.1.0 – دانلود بازی اکشن آدمک‌شبح‌شکل 2 اندروید + مود Stickman Ghost 2 8.1.0 – دانلود بازی اکشن آدمک‌شبح‌شکل 2 اندروید + مود
Stickman Ghost 2 8.1.0 – دانلود بازی اکشن آدمک‌شبح‌شکل 2 اندروید + مود Stickman Ghost 2 8.1.0 – دانلود بازی اکشن آدمک‌شبح‌شکل 2 اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 16 فروردین 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

0 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه