تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » تفننی » Clash of Crime Mad San Andreas - دانلود بازی کلش آف کرایم برای اندروید

Clash of Crime Mad San Andreas - دانلود بازی کلش آف کرایم برای اندروید

بازی اندرویدتفننی 12 فروردین 1402 1253 بازدید 0 دیدگاه

Clash of Crime Mad San Andreas - دانلود بازی کلش آف کرایم برای اندروید

Clash of Crime Mad San Andreas – نبرد با جنایتکاران سری اول از بازی مهیج و اکشن می باشد که توسط استودیو بازی سازی Cactus Games برای اندروید بصورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است که با بازخورد خوب و حمایت طرفداران واقع شده است. در این بازی همانند بازی معروف جی تی آ شما در نقش شخصیت اصلی بازی می توانید انواع کارهای مختلف اعم از فریب پلیس، عبور از مافیا، رانندگی انواع ماشین ها، کسب درآمد، تیراندازی با سلاح های مختلف را انجام دهید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!
در بازی Clash of Crime Mad San Andreas شما در نقش پسری جوان به نام Nick هستید که در شهر San Andreas سکونت دارد.  Nick در منطقه ای زندگی می کند که بعد از 10 سال زندگی در آن منطقه باید هزینه سکونت مجدد پرداخت کند. او برای خرج و مخارج خود نیاز به پول دارد؛ بنابراین تصمیم به کار کردن می گیرد. در این بازی شما می توانید شغل های گوناگونی مثل پیک پیتزا، راننده تاکسی و یا راننده آمبولانس را تجربه کنید. Nick هرچقدر هم که کار می کند بدهی هایش تمام نمی شوند. دوست قدیمی او Mad Joe که شرایط Nick را می بیند، به او پیشنهاد کاری نون و آب دار می دهد. این شغل کار کردن برای یک مافیای خطرناک می باشد. اگرچه Nick علاقه ای به این کار ندارد، اما با اکراه این پیشنهاد را می پذیرد. برای دانلود این بازی از وبسایت پرنده بازی ها در ادامه همراه ما باشید...
 
 
او پیش از این نیز در چنین گروهی فعالیت های مهلکی داشته است و مافیای کنونی که Joe او را به آن دعوت کرده، از دشمنان گروهی است که قبلاً در آن حضور داشته. بنابراین دیگر اعضای مافیا با ورود Nick به تیم مخالفت می کنند. اما آن ها شرط ورود Nick به این مافیا را انجام چند مأموریت خطرناک می گذارند. Nick هم از روی ناچاری شرط را می پذیرد.
‏ حالا شما باید در نقش این مرد جوان مأموریت های مرگباری که به شما محول شده است را انجام دهید. برای شروع شما باید به یک مجرم تحت تعقیب معروف تبدیل شوید تا دشمنان و گنگ های دیگر شهر از خطرناک بودن شما آگاه شوند. برای این کار، شما باید سلاح خریداری کرده و در شهر آشوب به پا کنید. باید با پلیس ها رو در رو شده و با انجام جرم و جنایت های مختلف ، کارهایی که مافیای Mad Joe از شما می خواهد را انجام دهید. بعد از اینکه به اندازه کافی در بین دشمنان شهرت یافتید، نوبت به انجام مأموریت های اصلی خواهد رسید.
‏ گرافیک بازی Clash of Crime Mad San Andreas بسیار عالی و با توجه به حجم کم واقعاً تحسین برانگیز می باشد. شما در این بازی همانند سری بازی های GTA می توانید از سلاح های مختلف استفاده کنید و یا از وسایل نقلیه گوناگون از جمله اتوموبیل ها و هلیکوپترها بهره مند شوید.
‏ گیم پلی بازی روان و سرگرم کننده و از نمای سوم شخص می باشد. بازی Clash of Crime Mad San Andreas اگرچه حجم کمی دارد، اما جزئیات گرافیکی و طراحی های سه بعدی آن حرفه ای هستند. بنابراین برای اجرای بی نقص بازی، باید از دستگاه های میان رده و قدرتمند استفاده کرد.
  
💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 63 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : دانلود رایگان است!
🔐 منبع بازی : فارسروید
📣 نکته: برای اندروید +4.4
Clash of Crime Mad San Andreas - دانلود بازی کلش آف کرایم برای اندروید Clash of Crime Mad San Andreas - دانلود بازی کلش آف کرایم برای اندروید
Clash of Crime Mad San Andreas - دانلود بازی کلش آف کرایم برای اندروید Clash of Crime Mad San Andreas - دانلود بازی کلش آف کرایم برای اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 12 فروردین 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

14 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه