تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Ninja Samurai Assassin Hunter 3.5 – نینجا سامورایی: شکارچی قاتل + مود

Ninja Samurai Assassin Hunter 3.5 – نینجا سامورایی: شکارچی قاتل + مود

اندروید 5.0 بازی اندرویداکشن 24 دی 1402 218 بازدید 0 دیدگاه

Ninja Samurai Assassin Hunter 3.5 – نینجا سامورایی: شکارچی قاتل + مود

نینجا سامورایی: شکارچی قاتل

Ninja Samurai Assassin Hunter – نینجا سامورایی: شکارچی قاتل نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Climax Game Studios برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Ninja Samurai Assassin Hunter توانسته از میان آرائ گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.1 از 5.0 به خودش اختصاص دهد و وبسایت پرنده بازی ها قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

این بازی هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش توانسته تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Ninja Samurai Assassin Hunter اساساً یک بازی شمشیر زنی با نمای سوم شخص است که شما را در نقش یک شمشیر زن حرفه ای قرار می دهد و از شما می خواهد با دشمنان مبارزه کنید و آنها را شکست دهید تا بتوانید در مراحل بازی پیشروی کنید. بنابراین، اگر از بازی های مبارزاتی شمشیر زنی سوم شخص و مرحله ای لذت می برید، Ninja Samurai Assassin Hunter می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد!

Ninja Samurai Assassin Hunter دارای مکانیزم های گیم پلی بسیار متنوعی است. در بازی شما می توانید با دشمنان به صورت مستقیم درگیر شوید و مبارزات مله داشته باشید، می توانید از راه دور و با تیر و کمان دشمنان تان را بکشید و حتی اجازه نزدیک شدن هم به آنها ندهید، می توانید سوار بر اسب به دشمنان حمله کنید، و یا به صورت مخفی کاری به دشمنان نزدیک شوید و بدون جلب توجه آنها را بکشید. در بازی بسیاری کار های دیگر مثل بالا رفتن از کوه و دیوار های قلعه ها هم می توانید انجام دهید که در نوع خودشان جالب و چالش برانگیز هستند. علاوه بر یک گیم پلی عالی، بازی دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و مثال زدنی هم می باشد و از یک طراحی هنری سه بعدی بهره می برد.

Ninja Samurai Assassin Hunter 3.5 – نینجا سامورایی: شکارچی قاتل + مود Ninja Samurai Assassin Hunter 3.5 – نینجا سامورایی: شکارچی قاتل + مود
Ninja Samurai Assassin Hunter 3.5 – نینجا سامورایی: شکارچی قاتل + مود
نکات تکمیلی

این پست در 24 دی 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

3 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه