تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » Bid Wars 2.57 – آپدیت بازی استراتژیک متفاوت مزایده باز اندروید + مود

Bid Wars 2.57 – آپدیت بازی استراتژیک متفاوت مزایده باز اندروید + مود

8.0 بازی اندرویداستراتژیک 26 مرداد 1402 315 بازدید 0 دیدگاه

Bid Wars 2.57 – آپدیت بازی استراتژیک متفاوت مزایده باز اندروید + مود

Bid Wars 2

Bid Wars 2: Auction & Business – جنگ مزایده: امپراطوری بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Tapps Games برای اندروید است. همانطور که خود میدانید، شرکت در مناقصه های مختلف و برنده شدن یکی از راه های درآمدزایی است ؛ راهی که خیلی به شانس و استعداد شما در این کار بستگی دارد! در بازی پرطرفدار و جالب Bid Wars 2: Auction & Business می توانید به یک مناقصه کار حرفه ای تبدیل شوید! سعی کنید همیشه رقمی را پیشنهاد دهید که رقیبان تان عاجز بمانند! بعد هم آیتم هایی که از مناقصه ها می برید را در فروشگاه خود به چندین برابر قیمت بفروشید! این طوری می توانید خیلی زود پولدار شوید و به عنوان یک فرد مشهور در جهان شناخته شوید! برای دانلود این بازی همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید.

  

Bid Wars Pawn Empire

  

بازی Bid Wars 2: Auction & Business تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند و ما در پرنده بازی ها جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی و به صورت کاملا افلاین اجرا گردیده اند.

 

📥 باکس دانلود پرنده بازی ها
🔰 حجم: 141 مگابایت
💰 قیمت: رایگان
💡 اندروید مورد نیاز: +8.1
🔐 منبع: فارسروید
Bid Wars 2.57 – آپدیت بازی استراتژیک متفاوت مزایده باز اندروید + مود Bid Wars 2.57 – آپدیت بازی استراتژیک متفاوت مزایده باز اندروید + مود
Bid Wars 2.57 – آپدیت بازی استراتژیک متفاوت مزایده باز اندروید + مود Bid Wars 2.57 – آپدیت بازی استراتژیک متفاوت مزایده باز اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 26 مرداد 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

12 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه