تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ماجرایی » شبیه سازی » SAO Integral Factor 2.4.5 – بازی نقش آفرینی شمشیر افسانه ای اندروید

SAO Integral Factor 2.4.5 – بازی نقش آفرینی شمشیر افسانه ای اندروید

اندروید 5.1 بازی اندرویدماجراییشبیه سازی 27 اسفند 1402 549 بازدید 0 دیدگاه

SAO Integral Factor 2.4.5 – بازی نقش آفرینی شمشیر افسانه ای اندروید

بازی شمشیر افسانه ای: فاکتور اینتگرال

اگر در بازی زندگی یا مرگ به دام افتاده ای چه؟ شما می توانید شخصیت های آشنا را با یکدیگر آشنا کنید و با POV خود ارتباط برقرار کنید.تجربه داستان های پشت صحنه در SAO اصلی دیده نمی شود و تحولات داستان کاملا متفاوت است! یک داستان «چه چیزی» را که در آن شما روی آینراست تاثیر می گذارید، زنده بگذارید! مبارزه با حوزه های گسترده ای از آینراست با شریک زندگی خود، Koharu، با هم در بازی زندگی و مرگ به دام افتاده! شما نیاز به همکاری با تیم های حمله در سراسر زمین و نبرد با هم به ضرب و شتم هیولا های قدرتمند و ماموریت های دشوار! پیاده سازی سلاح های قوی، استفاده از مهارت ها با انواع جلوه های ویژه و آماده سازی نقاط ضعف و حمله هر دشمن، کلید موفقیت شماست!

 

شمشیر افسانه ای

  

داستان کلی بازی Sword Art Online: Integral Factor در دنیای همیشگی این مجموعه رخ می دهد اما ماجرایی متفاوت را بازگو می کند. این بار سیستمی جدید در این بازی در دسترس است که در آن شما می توانید شخصیت اصلی بازی را توسعه دهید. سازندگان بازی می گویند این خود بازیکنان هستند که می توانند پروتاگونیست باشند و داستان بازی را رقم بزنند. با اینکه توضیحات خیلی جزئی در این مورد در دسترس نیست، اما به نظر می رسد در طول بازی شما می توانید انتخاب هایی کاملاً تأثیرگذار داشته باشید این یعنی احتمالاً تصمیمات شما می تواند مستقیماً روی روند داستانی بازی تأثیر بگذارد.

از جمله جذاب ترین ویژگی های بازی امکان ساخت، شخصی سازی و سفارشی کردن شخصیت اصلی بازی است که در اولین اجرا قابل مدیریت کردن می باشد. شما می توانید جنسیت، ظاهر، مو، رنگ پوست و گزینه های دیگری را ویرایش کنید تا شخصیت انحصاری خودتان را ایجاد کنید. vkni fhcd ih نسخه تست شده و نهایی این بازی را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. گفتنی است که این بازی بیشتر از 1 میلیون دانلود داشته و امتیاز 4.6 از 5.0 را کسب کرده است.

SAO Integral Factor 2.4.5 – بازی نقش آفرینی شمشیر افسانه ای اندروید SAO Integral Factor 2.4.5 – بازی نقش آفرینی شمشیر افسانه ای اندروید
SAO Integral Factor 2.4.5 – بازی نقش آفرینی شمشیر افسانه ای اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 27 اسفند 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

◄ بازی کاملاً آنلاین بوده و نسخه مود شده یا هک شده ای ندارد.
◄ این بازی به صورت یک فایل نصبی عرضه شده و فایل دیتای جداگانه ای ندارد. اما در اولین اجرا، اطلاعات و دیتای مورد نیاز از داخل خود بازی دریافت می شوند. در تست ما، برای دریافت این اطلاعات نیاز به تغییر IP داشتیم اما ممکن است شما بتوانید بدون نیاز به این مورد دیتای بازی را دانلود کنید.
◄ بعد از دانلود دیتا، بخش کلی بازی نیز به صورت آنلاین و با اتصال کلاینت شما به سرورهای مختلف بازی صورت می گیرد. این بخش متناسب با سرورهای متفاوت ممکن است برای کاربران ایرانی در دسترس نباشد. در این صورت از یک وی . پــی . ان برای اتصال به سرورهای بازی استفاده کنید.
◄ از بخش تنظیمات بازی می توانید گرافیک بازی را افزایش یا کاهش دهید. توصیه می کنیم فقط در صورتی که دستگاه قدرتمندی دارید گرافیک را افزایش دهید.

7 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه