تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Rainbow Six Mobile – دانلود بازی اکشن تفنگی رینبو سیکس موبایل

Rainbow Six Mobile – دانلود بازی اکشن تفنگی رینبو سیکس موبایل

اندروید 9.0 بازی اندرویداکشن 5 خرداد 1403 39 بازدید 0 دیدگاه

Rainbow Six Mobile – دانلود بازی اکشن تفنگی رینبو سیکس موبایل

بازی رینبو سیکس موبایل

Rainbow Six Mobile – رینبو سیکس یا ( شِش رنگین کمان موبایل ) برخلاف نامش، عنوانی مهیج و شوتر اول شخص مشهور و نام آشنایی است که توسط استودیو محبوب و حرفه ای Ubisoft Entertainment درحال ساخت و توسعه میباشد که اگر از گیمر های حرفه ای باشید میدانید بازی Rainbow Six چه شاهاری برای صنعت گیم بوده و هست، اما اینبار با توجه به رشد و پیشرفت صنعت گیم و البته موبایل ها، شاهد حضور بازی های محبوب در این پلتفرم هستیم که میتوانید از بازی های اخیر مانند کالاف وارزون موبایل یا اپکس لجند و… نام برد. اما در این زمان و مکان استودیو شاهکار ساز یوبی سافت تصمیم گرفت تا این سری بازی رینبو سیکس را برای موبایل عرضه کند.

 

Rainbow Six Mobile

  

در بازی Rainbow Six Mobile برای اندروید، داشتن تاکتیک و استراتژی حرف اول را می زند، شاید از خود بپرسید که چطور می‌توان تاکتیک های مختلف را پایه ریزی کرد؟! هر یک از کاراکترهایی که گیمرها در بازی رینبو سیکس انتخاب می کنند، به عنوان یک اپراتور شناخته می شود. اپراتورها هر یک دارای توانایی های خاص و منحصر به فرد خود می باشند؛ از این رو برای پیروزی در نبردهای شوتر این بازی باید در هنگام انتخاب کاراکترها توجه‌ای ویژه به توانایی اپراتور انتخابی داشته باشید تا بتوانید گروهی کاملا هماهنگ را ایجاد کنید. همانند سایر عناوین اکشن و شوتر آنلاین دیگر؛ در بازی رنبو سیکس مجموعه ای از انواع سلاح‌ها نیز در اختیارتان قرار داده خواهد شد. از مهیج ترین بخش های این عنوان پرطرفدار می توان به نقشه های اصلی نسخه ویندوز آن در گوشی های اندرویدی اشاره کرد، نقشه هایی همانند Bank و Border که تجربه ای منحصر به فرد را برای‌تان به ارمغان می آورند.

Rainbow Six Mobile – دانلود بازی اکشن تفنگی رینبو سیکس موبایل Rainbow Six Mobile – دانلود بازی اکشن تفنگی رینبو سیکس موبایل
Rainbow Six Mobile – دانلود بازی اکشن تفنگی رینبو سیکس موبایل Rainbow Six Mobile – دانلود بازی اکشن تفنگی رینبو سیکس موبایل
نکات تکمیلی

این پست در 5 خرداد 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

- برای ورود به بازی داشتن فیلترشکن اروپا الزامی است. در صورتی که نتوانستید وارد شوید، فیلترشکن فعال کنید تا حل شود
- بازی فقط روی پردازنده 64 بیتی نصب می‌شود.همچنین اینترنتی و آنلاین است.
- بازی بسته به نوع پردازنده موبایل تون +2 گیگ دیتا دارد که در اجرای اولیه این دیتا بدون مشکل دریافت می‌گردد.

9 ستاره توسط 2 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه