تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » Drag Racing 4.2.0 – دانلود بازی رسینگ آفلاین رانندگی درگ اندروید + مود

Drag Racing 4.2.0 – دانلود بازی رسینگ آفلاین رانندگی درگ اندروید + مود

اندروید 5.0 بازی اندرویدرانندگی 5 خرداد 1403 140 بازدید 0 دیدگاه

Drag Racing 4.2.0 – دانلود بازی رسینگ آفلاین رانندگی درگ اندروید + مود

بازی رانندگی درگ

Drag Racing – رانندگی درگ عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک مسابقه ای است که توسط استودیو Creative Mobile Games برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این استودیوی بازی سازی پیش از این بازی های موفق دیگری را معرفی کرده و در این زمینه سابقه خوبی دارد. Drag Racing با بیش از 100.000.000 نصب و امتیاز 4.2 از 5.0 تاکنون عملکرد مثبت و فوق العاده ای داشته است و به همین دلیل پرنده بازی ها قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و رایگان به همراه نسخه اصلاح شده آن در دسترس شما قرار دهد. عزیزان. اگر از علاقه مندان به بازی های مسابقه ای مخصوصا اتومبیل رانی هستید، پیشنهاد می کنیم بازی Drag Racing را از دست ندهید.

 

بازی رانندگی درگ

 

این بازی یکی از بهترین و پرطرفدارترین های این سبک است و قطعا آن را به لیست بازی های مورد علاقه خود اضافه خواهید کرد! سبک اتومبیل رانی یکی از داغ ترین سبک های موجود در بازار اندروید از گذشته تا به امروز است و سبک های زیادی بازی های محبوب و موفق را به نمایش گذاشته اند. بنابراین یک بازی خوب در این سبک باید از استانداردهای بالایی برخوردار باشد تا توجه بازیکنان را به خود جلب کند. خوشبختانه Drag Racing علیرغم اندازه کوچکش توانسته فراتر از انتظارات عمل کند و یک گیم پلی جذاب ارائه دهد. گیم پلی بازی بسیار ساده است و همان چیزی است که ما از یک بازی مسابقه ای انتظار داریم. همانطور که در فیلم های Fast and Furious دیده اید، سبقت گرفتن با مسابقات اتومبیل رانی معمولی متفاوت است. بنابراین مسابقات در یک مسیر مستقیم و کوتاه اجرا می شود و دو اتومبیل در کنار یکدیگر قرار می گیرند و پس از حرکتی که معمولاً پرچم یا چراغ سبز است شروع به حرکت می کنند. کل پیست معمولاً بین نیم تا ربع مایل است، بنابراین شتاب اتومبیل هایی که از نیتروژن استفاده می کنند معمولاً مهمترین عامل برای برنده شدن است.

Drag Racing 4.2.0 – دانلود بازی رسینگ آفلاین رانندگی درگ اندروید + مود Drag Racing 4.2.0 – دانلود بازی رسینگ آفلاین رانندگی درگ اندروید + مود
Drag Racing 4.2.0 – دانلود بازی رسینگ آفلاین رانندگی درگ اندروید + مود Drag Racing 4.2.0 – دانلود بازی رسینگ آفلاین رانندگی درگ اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 5 خرداد 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه