تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ورزشی » Ace Fishing: Wild Catch 8.4.1 – آپدیت بازی ورزشی قهرمان ماهیگیری اندروید

Ace Fishing: Wild Catch 8.4.1 – آپدیت بازی ورزشی قهرمان ماهیگیری اندروید

اندروید 5.0 بازی اندرویدورزشی 12 آذر 1402 41 بازدید 0 دیدگاه

Ace Fishing: Wild Catch 8.4.1 – آپدیت بازی ورزشی قهرمان ماهیگیری اندروید

بازی قهرمان ماهیگیری

Ace Fishing: Wild Catch – قهمرمان ماهیگیری یک بازی اندروید در سبک ماجراجویی و ماهیگیری که توسط Com2uS Game Studio برای اندروید طراحی و ساخته شده است. بازی Ace Fishing: Wild Catch هم اکنون دارای امتیاز 4.4 از 5.0 در گوگل پلی است و توسط بیش از 50 میلیون کاربر اندروید در سراسر جهان دریافت شده است. ما در پرنده بازی ها مثل همیشه نسخه اصلی آن را به صورت رایگان با لینک مستقیم ارائه می کنیم و می توانید با یک کلیک آن را از سایت ما دانلود کنید.

 

بازی قهرمان ماهیگیری

 

این بازی کم حجم است و برای افرادی که فضای محدودی روی گوشی خود دارند اما کیفیت مناسب دارد. گرافیک بازی نیز سه بعدی است. شما بازیکنی هستید که به بسیاری از نقاط جهان سفر می کنید. در سفرها، سرگرمی شما ماهیگیری است و تجهیزات زیادی برای آن دارید. می توانید با استفاده از قلاب ماهی بگیرید. همچنین مقصد سفر شما می تواند در هر گوشه ای از دنیا با رودخانه و دریا باشد. با صیدهای مختلف می توانید رکوردهای مختلفی را برای خود ثبت کنید و این رکورد را به صورت جهانی ثبت کنید. همچنین یک سری مسابقات به نام مسابقات ماهیگیری وجود دارد که کاربرانی از سراسر جهان در آن شرکت می کنند. برای تسخیر میدان می توانید به رتبه های بالاتری برسید. گرافیک عالی بازی می تواند این بازی ساده را زیباتر کند. برای دانلود بازی قهرمان ماهیگیری به باکس دانلود پرنده بازی ها در انتهای صفحه مراجعه کنید و مطمئن باشید اخرین نسخه آن را دانلود میکنید. در پایان باید یاداوری کنیم که بازی Ace Fishing: Wild Catch اینترنتی و آنلاین است و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد.

Ace Fishing: Wild Catch 8.4.1 – آپدیت بازی ورزشی قهرمان ماهیگیری اندروید Ace Fishing: Wild Catch 8.4.1 – آپدیت بازی ورزشی قهرمان ماهیگیری اندروید
Ace Fishing: Wild Catch 8.4.1 – آپدیت بازی ورزشی قهرمان ماهیگیری اندروید Ace Fishing: Wild Catch 8.4.1 – آپدیت بازی ورزشی قهرمان ماهیگیری اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 12 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

7 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه