تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » Car Parking Multiplayer 4.8.18.3 – بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین + مود

Car Parking Multiplayer 4.8.18.3 – بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین + مود

اندروید 6.0 بازی اندرویدرانندگی 20 خرداد 1403 232 بازدید 1 دیدگاه

Car Parking Multiplayer 4.8.18.3 – بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین + مود

بازی ماشین را پارک کن

Car Parking Multiplayer – ماشین را پارک کن یک تجربه جذاب در سبک شبیه‌سازی ماشین رانی است که توسط استودیو بازی‌ سازی olzhass برای دستگاه‌های اندروید منتشر شده است. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که ماشین خود را بردارید و آن را در مکان‌های مشخص شده در شهر پارک کنید، اما این تجربه تا اینجا محدود نمی‌شود. در Car Parking Multiplayer شما نه تنها محدود به پارک کردن ماشین در نقاط مشخص نیستید، بلکه می‌توانید آزادانه در شهر حرکت کنید، از خیابان‌های مختلف با سرعت بالا عبور کنید و از جزئیات واقع‌گرایانه موتور، دریفت، و رد لاستیک‌ها بر روی آسفالت لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های مهم این بازی، واقع‌گرایی بالا آن است.

 

Car Parking Multiplayer

 

شما در این بازی می‌توانید به صورت تک‌نفره و آفلاین به بازی بپردازید یا به حالت چندنفره و آنلاین بپیوندید و تجربه‌ای مشابه زندگی واقعی داشته باشید. در حالت آنلاین، شما می‌توانید به شهرهای مختلف سفر کنید، مسیرهای مختلف را امتحان کنید و حتی با دیگر بازیکنان چت کنید و آنها را به مسابقه دعوت کنید. Car Parking Multiplayer امکان دریافت پاداش‌ها را به شما می‌دهد که می‌توانید از آنها برای ارتقا و شخصی‌سازی ماشین یا خریداری ماشین‌های جدید استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید با دیگر بازیکنان مذاکره کنید و ماشین‌های خود را با یکدیگر تعویض کنید.

با گیم‌ پلی جذاب و گرافیک زیبا، Car Parking Multiplayer با بیش از 5.000.000 نصب و امتیاز 4.4 از 5.0 از جمله محبوب‌ ترین بازی‌ های موجود در مارکت اندروید است. این بازی از تنوع بالای ماشین‌ها با بیش از ۷۰ مدل مختلف نیز برخوردار است. به عنوان یک بازی پرطرفدار، Car Parking Multiplayer توسط تیم ما برای شما آماده شده و در انتهای مطلب می‌توانید با یک کلیک این بازی را به صورت تست شده و رایگان دانلود کنید. برای دانلود بازی به باکس دانلود مراجعه کنید و بازی رو با لینک مستقیم از وبسایت پرنده بازی ها به صورت مود شده دریافت کنید.

Car Parking Multiplayer 4.8.18.3 – بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین + مود Car Parking Multiplayer 4.8.18.3 – بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین + مود
Car Parking Multiplayer 4.8.18.3 – بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین + مود Car Parking Multiplayer 4.8.18.3 – بازی شبیه سازی پارک کردن ماشین + مود
نکات تکمیلی

این پست در 20 خرداد 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

جعبه دانلود

در نسخه مود بازی با رفتن به گاراژ تمام ماشین ها را می‌توانید خریداری کنید و با خریداری هر آیتم و ارتقا به پول شما افزوده می‌شود!

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 995 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 995 مگابایت

16 ستاره توسط 3 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
  • مهرداد1403/03/20

    بالا نمی‌یاد دلیلش چیه

    پاسخ : عرض ادب ، کدوم نسخه رو نصب کردید و مدل گوشیون چیه؟

پس زمینه