تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » دانلود World of Tanks Blitz 10.8.0 – آپدیت بهترین بازی نبرد تانک ها اندروید

دانلود World of Tanks Blitz 10.8.0 – آپدیت بهترین بازی نبرد تانک ها اندروید

اندروید 4.4 بازی اندرویداکشن 13 اردیبهشت 1403 692 بازدید 0 دیدگاه

دانلود World of Tanks Blitz 10.8.0 – آپدیت بهترین بازی نبرد تانک ها اندروید

بازی نبرد آتشین تانک ها

World of Tanks Blitz  – نبرد آتشین تانک ها عنوانی گرافیکی و جنگی از Wargaming Group برای اندروید میباشد که آخرین آپدیتش در دستان شما قرار گرفته است و امروز قصد معرفی کردنش را برای شما گیمر های علاقه مند به بازی های اکشن دارید را داریم. بازیی که جدایی از گرافیک فوق العاده اش، به شما یک بازی در سبک اکشن و شوتر اینبار با تانک ها و گیم پلیی با چاشنی هیجان انگیز و جنگی را میدهد پس ، اگر دنبال یک بازی با هیجانی متفاوت میگردید بازی World of Tanks Blitz – PVP MMO میتواند انتخاب عالی باشد پس برای اشنایی بیشتر این بازی همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید.

  

World of Tanks Blitz

  

World of Tanks Blitz یک بازی آنلاین است و در آن می توانید در ده نقشه بزرگ، در قالب تیم های هفت نفره به مبارزه با تیم رقیب بروید. امکان چت درون بازی با سایر افراد هم از امکاناتی است که در این بازی مهیا شده؛ قابلیتی که در کمتر بازی موبایلی می یابید. این بازی به خاطر گرافیک دقیق و پرجزئیاتش، حجم بالایی از حافظه موبایل شما را به خود اختصاص می دهد. با این حال لذتی که از بازی کردن آن می برید، مطمئنا ارزش دانلود فایل دیتای حجیم آن را دارد.

بازی World of Tanks Blitz هم اکنون در پلی استور با میلیون ها دریافت دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما در وبسایت پرنده بازی ها همزمان با انتشار جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی را برای دانلود قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید ؛ این بازی تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از پلی استور دریافت گردیده و از محبوب ترین بازیهای اکشن به شمار می رود .

دانلود World of Tanks Blitz 10.8.0 – آپدیت بهترین بازی نبرد تانک ها اندروید دانلود World of Tanks Blitz 10.8.0 – آپدیت بهترین بازی نبرد تانک ها اندروید
دانلود World of Tanks Blitz 10.8.0 – آپدیت بهترین بازی نبرد تانک ها اندروید دانلود World of Tanks Blitz 10.8.0 – آپدیت بهترین بازی نبرد تانک ها اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 13 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1 – بازی آنلاین است و برای بازی کردن همیشه اتصال وای فای نیاز می باشد.
2 – در اجرای اولیه بازی، متناسب با دستگاه شما کمی دیتای اضافی دانلود و سپس بازی اجرا می شود.
3 – متناسب با دستگاه دیتای اولیه ممکن است از 1 گیگابایت تا 4 گیگابایت حجم داشته باشد که در ابتدا دانلود میشود.
4 – جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی World of Tanks Blitz را همیشه از پرنده بازی ها بخواهید!
5 – بازی هک نمیشود، دنبال مودش نباشید .

11 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه