تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » Conquerors 2 3.5.4 – دانلود بازی استراتژی “فاتحان 2: شکوه سلاطین” اندروید

Conquerors 2 3.5.4 – دانلود بازی استراتژی “فاتحان 2: شکوه سلاطین” اندروید

اندروید 4.4 بازی اندرویداستراتژیک 8 آبان 1402 577 بازدید 0 دیدگاه

Conquerors 2 3.5.4 – دانلود بازی استراتژی “فاتحان 2: شکوه سلاطین” اندروید

بازی فاتحان 2

Conquerors 2: Glory of Sultans – فاتحان 2: شکوه سلاطین یک بازی استراتژیک از استودیوی بازیسازی IGG.COM می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی اندروید شما به دوران باستان عرب باز می گردید که باید به عنوان یک فاتح و سلطان بازی کنید و میلیون ها بازیکن را از سراسر جهان شکست دهید. مثل یک پادشاه فرمانروایی کنید و هم امور داخلی و هم امور خارجی را کنترل کنید. قهرمانان شجاع را استخدام کنید و سربازان بی باک را پرورش دهید و با دوستان قابل اعتماد خود به اتحادیه ها بپیوندید و برای ایجاد یک امپراطوری بزرگ بجنگید. در هنگام جنگ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. وقتی که تیم شما در بین شعله های آتش قرار دارد آیا آماده هستید تا به کمک آنها بروید؟ در میدان های جنگی مثل Citadel Showdown و Sovereign Strands خود را در مقابل دیگران قرار دهید. شهر خود را ارتقا دهید و منابع خود را جمع آوری کنید. قهرمانان را استخدام کنید و به نیروهایتان آموزش دهید و برای دست یابی به فناوری تحقیق کنید. به یک انجمن قدرتمند بپیوندید زیرا متحدین کلید اصلی بقا هستند و نبرد را شروع کنید و با هدایت قهرمانان به سمت پیروزی شهر خود را رونق ببخشید. با بازیکنان از سراسر جهان بصورت ریل تایم گفتگو کنید.

 

بازی فاتحان 2

  

ویژگی های بازی فاتحان 2: شکوه سلاطین

  • شرکت در نبردهای PvP و چند نفره آنلاین
  • نبرد بر علیه میلیون ها بازیکن در سراسر جهان
  • حرکت نامحدود سربازان
  • مدیریت کردن شهر خود
  • جمع آوری منابع و تحقیق در فناوری
  • گپ زدن با بازیکنان در سراسر جهان
  • استخدام و آموزش دادن قهرمانان
  • قهرمانان مسلح با مهارت ها و پاداش های قدرتمند

بازی Conquerors 2: Glory of Sultans یک بازی آنلاین و رقابتی است و ماهیت آن کاملاً استراتژیکی و تاکتیکال است. شما برای کسب موفقیت در این بازی باید حتماً به خوبی با سبک بازی های استراتژیکی آشنا باشید تا بتوانید بخش های مختلف این بازی را درک کنید. با اینکه سازندگان بازی به طور مستقیم اشاره ای به این موضوع که داستان بازی در چه برحه ای از تاریخ و در چه موقعیت جغرافیایی رخ داده نکرده اند، اما با توجه به شخصیت ها، ویژگی ها و به طور کل تمام عناصر موجود در این بازی می توان دریافت که Conquerors 2: Glory of Sultans ماجرای جنگ ها و رویارویی های امپراطوری های قدیمی در خاور میانه به خصوص در سرزمین های عرب را بازگو می کند.

شما در این بازی در نقش سلطان ها یا پادشاهان عرب هستید که به خاطر شرایط مختلف قادر به صلح با همسایگان نیستند. این مسئله باعث ایجاد یک نزاع بزرگ بین قوم های مختلف شده و این نزاع به جنگی تمام عیار در منطقه تبدیل شده است. شما چاره ای جز تلاش برای نجات خود و مردمتان ندارید پس باید با تمام قوا در این جنگ ها از خود دفاع کرده و دشمنانی که می خواهند شما از بین بروید را نابود کنید. مثل خیلی دیگر از بازی های آنلاین استراتژیکی، بازی Conquerors 2: Glory of Sultans نیز یک بازی اینترنتی با امکان ارتباط با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا است. شما می توانید با گشت و گذار در مناطق گوناگون بازی، اقدام به کشف و تصاحب چیزهای با ارزش کنید. قهرمانان و فرماندهان جنگی شما نقش بسیار مهمی در بازی دارند پس باید آن ها را به درستی انتخاب کرده و به طور صحیح ارتقاء دهید.

Conquerors 2 3.5.4 – دانلود بازی استراتژی “فاتحان 2: شکوه سلاطین” اندروید Conquerors 2 3.5.4 – دانلود بازی استراتژی “فاتحان 2: شکوه سلاطین” اندروید
Conquerors 2 3.5.4 – دانلود بازی استراتژی “فاتحان 2: شکوه سلاطین” اندروید Conquerors 2 3.5.4 – دانلود بازی استراتژی “فاتحان 2: شکوه سلاطین” اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 8 آبان 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

7 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه