تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » Gangpire Fire & Fury 1.7.0 - دانلود بازی بازی گنگپایر: آتش و خشم برای اندروید + مود

Gangpire Fire & Fury 1.7.0 - دانلود بازی بازی گنگپایر: آتش و خشم برای اندروید + مود

بازی اندرویداستراتژیک 6 دی 1401 317 بازدید 1 دیدگاه

Gangpire Fire & Fury 1.7.0 - دانلود بازی بازی گنگپایر: آتش و خشم برای اندروید + مود

Gangpire: Fire & Fury بی تردید جزو بهترین بازی های سال خواهد بود که از گیم پلی فوق العاده خوبی برخوردار است و محصول استودیو Joystix Limited میباشد. این بازی قدرتمند که در سبک بازی های استراتژیک برای اندروید قرار دارد با محدودیت سنی 16+ عرضه شده است. دلیل وجود محدودیت سنی گیم پلی اعتیادآور و خشونت آمیز بازی بوده که در این بازی قرار است با دشمنان بسیاری رو به رو شوید که راهی جز کشتنشان ندارید. دنیای این بازی توسط اسکلت ها مدیریت میشود و شما برای بازپس گیری آن باید مشکلات و موانع بسیاری را پشت سر بگذارید که در این میان با هیولاهای بسیاری رو به رو خواهید شد که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

  

   

به دنیای اموات خوش آمده اید زیرا قرار است در دنیایی که توسط اسلکت های متحرک مدیریت میشود ایفای نقش نمایید. بازی اندروید Gangpire: Fire & Fury مملو از مراحلی بوده که میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم نماید و در این میان به چالش های بسیاری دسترسی داشته باشید. شخصیت های بسیاری در بازی وجود دارد که هریک براساس یکسری مهارت و توانایی طراحی شده اند که دستیابی به آنها نیازمند صرف هزینه خواهد بود زیرا چیزی در این بازی رایگان نیست. Gangpire: Fire & Fury شامل سلاح و تجهیزات بسیاری بوده که با دستیابی به آنها میتوانید روند نابودسازی دشمنان را با سرعت بالاتری انجام دهید. زیاد خوشحال نباشید زیرا سیستم تعادل بازی قوی بودن شمارا به چالش خواهد کشید و با اعزام نیروهای بیشتر و هیولاهای قویتر حتما مشکلات بیشتری را سد راه شما قرار خواهد داد.

هرجایی که طلم باشد مقاومت نیز حضور دارد که در بازی Gangpire: Fire & Fury راهی جز مقاومت و مبارزه در پیش ندارید. بانابودسازی اسکلت های بازی در هر مرحله یکسری پاداش برایتان درنظر گرفته میشود که با جمع آوری آنها میتوانید به اقلام مورد نیاز موجود در فروشگاه دسترسی پیدا کنید. طراحی بسیار حرفه ای و زیبای بازی میتواند نظر شمارا بطور کامل جلب نماید. صداگذاری هیجان انگیز که با افکت های صوتی جذاب شبیه سازی شده است قطعا در روند بازی تاثیرگذار خواهد بود. نسخه مود شده بازی با ویژگی های Damage/Defense Multiplier را میتوانید از وبسایت پرنده بازی ها دریافت کنید.

  

# امکانات بازی Gangpire: Fire & Fury - باند دزدان - آتش خشم:

# از اعزام استراتژیک خدمه خود روی نقشه لذت ببرید! با یک ضربه ساده و کشیدن، می توانید خدمه راهپیمایی خود را آزادانه برای کارهای مختلف حرکت دهید: مبارزه با دشمنان، غارت منابع و از بین بردن گانگسترهای گشت زنی. سرگرمی بین رقابت متفکران است

# قهرمانان خیابانی ماهر را استخدام کنید! ذهن خود را باز کنید و قهرمانانی را با پیشینه های مختلف با ظاهری شگفت انگیز و مهارت های خشن استخدام کنید. به داستان های آنها گوش دهید و آنها پیروان وفاداری خواهند بود که در تمام راه از شما حمایت می کنند. با کمک آنها، شما در کمترین زمان بر جهان اموات مسلط خواهید شد.

# با متحدان خود در یک قبیله کار کنید. در اینجا می توانید خود را وقف یک قبیله متحد کنید و از بازی با بازیکنان از سراسر جهان لذت ببرید. همه اعضای قبیله می توانند با هم رشد کنند، با هم بجنگند و با هم پیروز شوند. همیشه در اعداد قدرت بیشتری وجود دارد.

# برای گسترش چمن خود بجنگید! خود را در یک جنگ چمن پرتاب کنید و بلوک ها را مرحله به مرحله پاک کنید تا فضای بیشتری را برای توسعه باند خود در اختیار بگیرید. پس از تصاحب بلوک های جدید، می توانید قفل ساختمان های جدید را باز کنید و با چالش های جدید روبرو شوید

# برنامه ریزی عاقلانه و بزرگ شدن! ساختمان های مختلفی را روی چمن خود بسازید و گوشه ای مرفه در شهر بسازید. شما همچنین می توانید تحقیقاتی را در موسسه شخصی خود انجام دهید تا پیشرفت خود را هم در اقتصاد و هم در جنگ تسریع کنید.

   * اتصال به شبکه الزامی است.

 

   

  

💜 باکس دانلود پرنده بازیها
ℹ️ حجم: 453 مگابایت
💲 قیمت بازی: رایگان
⬇️ لینک های دانلود : (برای کاربران عضو سایت نیم بها محسوب میشود!)
🔐 منبع بازی : -
📣 نکته: برای اندروید +4.4

نکات تکمیلی

این پست در 6 دی 1401 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

13 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
  • عرفان1401/12/14

    عالیه ممنون از سایت خوبتون تشکر واقعا

    پاسخ : تشکر از همراهی شما ❤️🎮

پس زمینه